Moderator: Moderafo's
Eelco schreef:janneke schreef:Invincible schreef:Een ieder trekke zijn conclusie. > check <
ontzettend flauw dat je telkens opnieuw doorschakelt naar de van jou kant zo geliefde site! Meerdere mensen hebben er al wat over gezegd, en je blijft het herhalen!!
Deze link is toch relevant?
Eelco schreef:Ik wil deze discussie niet voeren, omdat het bij veel mensen inderdaad gevoelens van onheiligheid en vunzigheid oproept. Laten we Jezus er buiten houden. Een topic over homofilie/homosexualiteit vind ik prima.
surfer schreef:Ik denk dat er vanuit de bijbel weinig tegen homofilie in te brengen is.
Trouwens, tegen geen enkele vorm van liefde die zuiver is in haar intenties.
cybercurse schreef:Homofilie is zeker geen liefde met zuivere intenties!!
Klaas schreef:Hierboven werd de vraag gesteld of discussiëren over de mogelijke sexuele geaardheid van Jezus zinvol is. Ik denk in ieder geval dat die discussie zinvol kan zijn. Juist omdat er mensen zijn die zich storen aan deze vraag wil ik hem toch stellen. Niet om te stoken, maar omdat je antwoord op deze vraag iets zegt over je beeld van Jezus.
Ben persoonlijk wel benieuwd waarom homofilie door jullie wordt afgekeurd, omdat dit nergens in de bijbel gebeurt. Mischien een vage, domme vraag, maar voor mij belangrijk
daarom zal een mens zijn vader en moeder verlaten, en zal zijn vrouw aanhangen; en zij twee zullen tot 1 vlees wezen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten