Moderator: Moderafo's
Net of Avondmaalswijn zulke speciale wijn is. Je neem wel zo weinig dat het niet uitmaakt of het zure of zoete of droge wijn is. Ik ben dus wel benieuwed naar de reden van die dominee om op cath. de avondmaalswijn te delen met z'n cathechisanten.
Acire schreef:Nog een vraag: Toen je belijdenis hebt gedaan, of volwassen gedoopt bent, heb je toen gelijk de eerste keer aan het avondmaal deelgenomen, of later pas... en waarom wel of niet?
Ik ga al wel een jaar of 2 aan het avondmaal maar word pas aanstaande zondag gedooptAcire schreef:Bedankt voor jullie reacties!!
*Wil nog veel meer ervaringen/verwachtingen horen*
Nog een vraag: Toen je belijdenis hebt gedaan, of volwassen gedoopt bent, heb je toen gelijk de eerste keer aan het avondmaal deelgenomen, of later pas... en waarom wel of niet?
*ik weet dat er ook kerken/gemeentes zijn waarbij je geen belijdenis hoeft te doen ofzo om aan het avondmaal te mogen, dus deze vraag is niet voor iedereen;)*
Nog een vraag: Toen je belijdenis hebt gedaan, of volwassen gedoopt bent, heb je toen gelijk de eerste keer aan het avondmaal deelgenomen, of later pas... en waarom wel of niet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten