Raido schreef:dat weet VJ heeeel goed
Of is VJ Raido, dat kan natuurlijk ook. Dan weet ze het idd heel goed.
Moderator: Moderafo's
Waarom "gelukkig"?Raido schreef:Nee hoor ... gaat over iemand anders.. gelukkig ...
Misschien is er wel geen verschil tussen jezelf eren en saten eren...? Als we geloven dat de bijbel en God waar zijn is het gericht zijn op de ander (God en medemens) ipv op jezelf je levensdoel en eer je God daarmee. De andere kant is dan die van de satan. En zit de satan niet in ieder van ons?Marnix schreef:Klopt, satanisme is niet satan vereren maar jezelf... Maar als je dat doet eer je hem genoeg, dan is hij meer dan tevreden. Volgens mij gaat het satan er ook niet om dat je hem dient.... zolang je God maar niet dient.
Aan Jezus heb ik nooit iets gehad, twee jaar lang wilde ik... en Hij niet... nu hoeft het van mij niet meer.... ik been geen Satanist... en een satanist is geen satansaanbidder
ik zie echt geen kwaad in het luisteren van een goede metalopera (Rhapsody, Aina, Avantasia... maar er zullen er velen zijn die zeggen dat dit kwaad of fout is...
Quote:
Dit ken ik Raido! Dit ken ik heel goed.
Tja... dat zou zomaar kunnen he? Heb je dit persoonlijk meegemaakt in je ziele/geest/geloofsstrijd.?
Raido moet maar accepteren dat God op ondoorgrondelijke manieren werkt; niet altijd zoals jij dat wilt. Het is egoistisch om te verlangen dat God alles doet wat jij maar wilt.
M@rije schreef:Als God iets NIET is, is het een egoist...moet je eens horen wat je zelf zegt Kurtyo.
M@rije schreef:Lieve Kurtyo....
kvind t vrij hard als je kunt zeggen dat God egoistisch is. Ik begrijp best dat je denkt dat God zich afkeert.
In de Bijbel staan ook genoeg voorbeelden die aangeven dat God (voor een tijdje) Zijn aangezicht afkeert.
Maar ik spreek ook uit ervaring, en hoewel het lang kan duren..toch kun je er niet onderuit dat Hij je niet uit het oog verliest. Ik hoop van harte dat je dat nog eens mag ervaren. Als ik naar mezelf kijk, achteraf, stond ik er niet ECHT voor open. Ik wilde bepaalde dingen niet voor Hem opgeven, en nog steeds betrap ik me daarop. Jij bent natuurlijk heel anders, en ik kan idd een mooi verhaal vertellen, maar toch hoop ik dan dat je er wat aan hebt ofzo...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten