nieuwe relatie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 05 mar 2004 14:52

Tja, 1 keer per maand... om er achter te komen of je van haar houd zal je toch meer met haar om moeten gaan en haar beter leren kennen...

Code: Selecteer alles

<?php echo "Hello World!"; ?>

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 05 mar 2004 14:58

Mijn eerste vriendin woonde niet naast de deur: geen probleem.
Mijn tweede vriendin woonde niet naast de deur: geen probleem.
Geven en nemen. Prioriteiten stellen.

Alwin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Alwin » 05 mar 2004 15:10

een tip tirreg heeft bij mij ook geholpen probeer afstand te nemen van elkaar als dan blijkt dat je elkaar mist ga er dan gewoon voor. Jij kan ook zelf afstand nemen. Sms eens een dag niet. Kijk hoe zij reageert.

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 08 mar 2004 23:41

hhhmmm tja je weet dus niet of je genoeg voelt voor haar om een relatie aan te gaan. Ik neem aan dat je in het geval dat je voor verkering kiest dus ook echt voor verkering gaat en niet om zomaar een vriendinnetje te hebben (om stoer mee te doen).

Als je haar maar 1 keer in de maand ziet/ spreekt dan zullen de gevoelens voor haar ook niet de kans krijgen om te groeien.
Tip: Probeer wat meer contact met haar te zoeken en laat op een of andere manier merken dat je wat meer gevoelens hebt voor haar dan voor anderen. mocht zij jouw laten merken dat zij jouw ook heel leuk vind dan zal de keuze denk ik ook makkelijker zijn en makkelijker naar elkaar toe kunnen groeien.

Of je dan gelijk verkering neemt of niet laat ik aan jezelf over (alles trouwens :mrgreen: )
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 12 mar 2004 14:17

oeps.. sorry, ik heb hiervoor een tip gegeven die niet helemaal bij jouw vraag past volgens mij. :oops: :oops:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 12 mar 2004 14:20

Alwin schreef:een tip tirreg heeft bij mij ook geholpen probeer afstand te nemen van elkaar als dan blijkt dat je elkaar mist ga er dan gewoon voor. Jij kan ook zelf afstand nemen. Sms eens een dag niet. Kijk hoe zij reageert.

hahaha, ehm als je dan echt verlieft ben, sms je toch wel drie of vier keer, of tie je nie tvergeet!!! :oops: :oops: :oops:

Theodoor
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Re: nieuwe relatie

Berichtdoor Theodoor » 12 mar 2004 16:21

Tirreg schreef:mensen

ik heb al best lang contact met een meisje, ik heb haar een paar keer in het echt gezien, en we hebben dagelijks sms contact. zij is verliefd op mij, maar ik ken haar nog niet echt goed. en weet ook niet of ik haar wel echt leuk vind. heeft iemand tips?

jullie zijn rijp voor de bios!!!
scoren maar :P
Loser,Loser,Double Loser, Get the Picture,Duhhhh

Aragorn

Re: nieuwe relatie

Berichtdoor Aragorn » 12 mar 2004 16:37

Theodoor schreef:
Tirreg schreef:mensen

ik heb al best lang contact met een meisje, ik heb haar een paar keer in het echt gezien, en we hebben dagelijks sms contact. zij is verliefd op mij, maar ik ken haar nog niet echt goed. en weet ook niet of ik haar wel echt leuk vind. heeft iemand tips?

jullie zijn rijp voor de bios!!!
scoren maar :P

Precies! En daarna duik je de kroeg in en als je dan allebei tegelijk precies hetzelfde drankje bestelt ben je voor elkaar geschapen! :lol:
(Tip: vraag van tevoren wat haar favo drankje is, dan bestel je dat gewoon zelf ook en is de kans groter dat je zo volmaakt bij elkaar past...beetje de werkelijkheid naar je hand zetten.. :wink: )

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 13 mar 2004 13:14

Nou, je hoeft toch niet gelijk een relatie te beginnen? Leer elkaar kennen, doe leuke dingen samen en geniet ervan. Dan weet je na een tijd wel of je een relatie met haar wilt of niet.
Dus, dat.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 13 mar 2004 19:50

dE bAdEeND schreef:Nou, je hoeft toch niet gelijk een relatie te beginnen? Leer elkaar kennen, doe leuke dingen samen en geniet ervan. Dan weet je na een tijd wel of je een relatie met haar wilt of niet.

Helemaal met je eens, alleen de ´buitenwereld´ reageert op zoiets vaak n btje stom!

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 13 mar 2004 23:02

Jannoek schreef:Helemaal met je eens, alleen de ´buitenwereld´ reageert op zoiets vaak n btje stom!

Als ik met iemand verkering wil dan vraag ik persoonlijk ook liever geen hulp van buiten af.. doe het liever zelf en op mijn eigen manier.

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 13 mar 2004 23:06

Jannoek schreef:
dE bAdEeND schreef:Nou, je hoeft toch niet gelijk een relatie te beginnen? Leer elkaar kennen, doe leuke dingen samen en geniet ervan. Dan weet je na een tijd wel of je een relatie met haar wilt of niet.

Helemaal met je eens, alleen de ´buitenwereld´ reageert op zoiets vaak n btje stom!
daar zou ik echt geen boodschap aan hebben.
The one thing you can give and still keep is your word.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 mar 2004 23:09

Maarten schreef:
Jannoek schreef:

Idd, die zijn gewoon jaloers en moeten het maar over 'n ander hebben omdat hun eigen relatie niet boeiend genoeg is of omdat ze er zelf graag een willen.. :mrgreen:

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 13 mar 2004 23:19

Aragorn schreef:
Maarten schreef:
Jannoek schreef:

Idd, die zijn gewoon jaloers en moeten het maar over 'n ander hebben omdat hun eigen relatie niet boeiend genoeg is of omdat ze er zelf graag een willen.. :mrgreen:

krijg je alleen maar moeite mee.. (mijn ervaring)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 mar 2004 23:25

janneman83 schreef:
Aragorn schreef:
Maarten schreef:
Jannoek schreef:

krijg je alleen maar moeite mee.. (mijn ervaring)

waarmee?

Terug naar “Archief”