Moderator: Moderafo's
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
Alwin schreef:een tip tirreg heeft bij mij ook geholpen probeer afstand te nemen van elkaar als dan blijkt dat je elkaar mist ga er dan gewoon voor. Jij kan ook zelf afstand nemen. Sms eens een dag niet. Kijk hoe zij reageert.
Tirreg schreef:mensen
ik heb al best lang contact met een meisje, ik heb haar een paar keer in het echt gezien, en we hebben dagelijks sms contact. zij is verliefd op mij, maar ik ken haar nog niet echt goed. en weet ook niet of ik haar wel echt leuk vind. heeft iemand tips?
Theodoor schreef:Tirreg schreef:mensen
ik heb al best lang contact met een meisje, ik heb haar een paar keer in het echt gezien, en we hebben dagelijks sms contact. zij is verliefd op mij, maar ik ken haar nog niet echt goed. en weet ook niet of ik haar wel echt leuk vind. heeft iemand tips?
jullie zijn rijp voor de bios!!!
scoren maar
Jannoek schreef:Helemaal met je eens, alleen de ´buitenwereld´ reageert op zoiets vaak n btje stom!
daar zou ik echt geen boodschap aan hebben.Jannoek schreef:dE bAdEeND schreef:Nou, je hoeft toch niet gelijk een relatie te beginnen? Leer elkaar kennen, doe leuke dingen samen en geniet ervan. Dan weet je na een tijd wel of je een relatie met haar wilt of niet.
Helemaal met je eens, alleen de ´buitenwereld´ reageert op zoiets vaak n btje stom!
Maarten schreef:daar zou ik echt geen boodschap aan hebben.Jannoek schreef:dE bAdEeND schreef:Nou, je hoeft toch niet gelijk een relatie te beginnen? Leer elkaar kennen, doe leuke dingen samen en geniet ervan. Dan weet je na een tijd wel of je een relatie met haar wilt of niet.
Helemaal met je eens, alleen de ´buitenwereld´ reageert op zoiets vaak n btje stom!
Aragorn schreef:Maarten schreef:daar zou ik echt geen boodschap aan hebben.Jannoek schreef:dE bAdEeND schreef:Nou, je hoeft toch niet gelijk een relatie te beginnen? Leer elkaar kennen, doe leuke dingen samen en geniet ervan. Dan weet je na een tijd wel of je een relatie met haar wilt of niet.
Idd, die zijn gewoon jaloers en moeten het maar over 'n ander hebben omdat hun eigen relatie niet boeiend genoeg is of omdat ze er zelf graag een willen..
janneman83 schreef:Aragorn schreef:Maarten schreef:daar zou ik echt geen boodschap aan hebben.Jannoek schreef:dE bAdEeND schreef:Nou, je hoeft toch niet gelijk een relatie te beginnen? Leer elkaar kennen, doe leuke dingen samen en geniet ervan. Dan weet je na een tijd wel of je een relatie met haar wilt of niet.
Idd, die zijn gewoon jaloers en moeten het maar over 'n ander hebben omdat hun eigen relatie niet boeiend genoeg is of omdat ze er zelf graag een willen..
krijg je alleen maar moeite mee.. (mijn ervaring)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten