Inderdaad Marnix, je hebt helemaal gelijk!
Ik merk ook dat als ik een paar dagen weinig/ geen tijd aan God besteed, dat onze relatie begint te verwateren.
Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Gek heAls je verkering zou hebben, denk je dat je relatie dan lekker zou lopen als je weinig aandacht aan elkaar zou besteden? Lijkt me niet. Daarom is het belangrijk tijd in te ruimen
bloempie19 schreef:Marnix schreef:Gek heAls je verkering zou hebben, denk je dat je relatie dan lekker zou lopen als je weinig aandacht aan elkaar zou besteden? Lijkt me niet. Daarom is het belangrijk tijd in te ruimen
Nou, door de weeks besteed ik weinig tijd aan mijn vriend hoor. Ik zie hem alleen in het weekend en we bellen op donderdagavond (en dan maar hooguit een kwartier).
Toch lijdt onze relatie daar niet onder. Maar als ik een week niets aan mijn relatie met God doe, dan lijdt m'n relatie daar wel onder.
Maar da's misschien ook wel logisch, want je hebt ieder moment van je leven te maken met God. Je kunt het dus eigenlijk niet maken, om een week lang geen tijd aan God te besteden.
bloempie19 schreef:essieee schreef:en stel dat het andersom zou gebeuren, dat God zich een week (of langer) niets meer van ons aantrok.....
Dan zouden we gelijk de verkeerde kant op gaan, want zonder God kunnen wij niets goeds doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten