Help, hij is verliefd op mij!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

DJ

Berichtdoor DJ » 26 nov 2003 14:00

publiekelijk voor schut zetten is gewoon een naaistreek. ok, behalve als je echt heel erg duidelijk heb laten merken dat je niets voor hem voelt. mij is het ook al eens overkomen, en dan hadden ze me gewoon niets laten merken dat ze niets voor me voelden, direct voor schut zetten! is gewoon een lage streek. je mag toch zeker wel laten merken dat je iets voor iemand voelt. okay, in jouw geval zou ik hem gewoon negeren..

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 26 nov 2003 14:16

tuurlijk mag dat! er zijn helaas heel veel mensen die zich daar voor schamen. Wie wil nou horen, woehaa! ben jij gek op die-of-die? Ikke nie! Tja, of gewoon zeggen dat jij het niet ziet zitten, gewoon recht in het gezicht niet via msn, sms, mms, of weet-ik-ook-wat. Ok ik heb niet het hele topic gelezen dus dit kan wel helemaal nergens opslaan.

MzzL!

P.S. Ik zeg wel dat je dit of dat moet doen of zeggen maar zelf doe ik het ook niet.
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

DJ

Berichtdoor DJ » 26 nov 2003 14:33

may i have your'e atetion pleace, da real slim skoezie??? je begint hier ff een beetje wat uit te kramen... maar geef toen, via sms is het toch heel makkelijk om iets te vragen??? gewoon een onschuldig vraagje... zoals iets als ga je vanavond nog naar jv ofzow.. ze denken er toch al heel snel iets achter, dus veel hoef ie niet te zeggen...

thank you for comming

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 26 nov 2003 14:36

Skoezie schreef:tuurlijk mag dat! er zijn helaas heel veel mensen die zich daar voor schamen. Wie wil nou horen, woehaa! ben jij gek op die-of-die? Ikke nie! Tja, of gewoon zeggen dat jij het niet ziet zitten, gewoon recht in het gezicht niet via msn, sms, mms, of weet-ik-ook-wat. Ok ik heb niet het hele topic gelezen dus dit kan wel helemaal nergens opslaan.

MzzL!

P.S. Ik zeg wel dat je dit of dat moet doen of zeggen maar zelf doe ik het ook niet.

Wat ben je opstandig, Skoezie 8) 8) 8)

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 26 nov 2003 14:40

owja mr. DJ, ik bedoelde HET vragen of HET uitmaken via sms of weet ik wat vind ik geen stijl, sorry, maar zo zit ik niet in elkaar...
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

DJ

Berichtdoor DJ » 26 nov 2003 14:45

oke oke jij wint... maar een hint geven kun je toch doen via sms... tuurlijk, verkering zelf vragen moet je gewoon vragen!!! en uitmaken ook. bij mij is een x de verkering uitgemaakt met een brief... is echt zwaar kl*te.. kun je het niet uitpraten...

colourgirl

Berichtdoor colourgirl » 26 nov 2003 16:42

Calvin schreef:Toen hij hoi zei, zei je hoi terug. Had je niet moeten doen. Je had hem gewoon strak aan moeten kijken, arrogant en overduidelijk je hoofd omdraaien en weglopen. Das duudelijk zat.

'k Vind dat eigenlijk wel een heel natuurlijke reactie. Als iemand hoi zegt, zeg je al snel iets terug!!!!!!
En vooral als je'n beetje overdonderd bent/word!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Help, hij is verliefd op mij!!

Berichtdoor essieee » 26 nov 2003 18:59

meschianza schreef:Dr zit een jongetje in mn kerk. En ik vind hem een onprettig individu. Hij is arrogant, kakker en hij heeft al met zeker 5 naieve meisjes uit mijn kerk wat gehad. En terwijl hij verkering had met het laatste meisje flirte hij overduidelijk met een vriendin van mij. Kortom: hij is eng.

Nu is zijn verkering uit en zijn oog is op mij gevallen. :shock: blijkbaar.
Een vriendin uit mijn kerk waarschuwde me al dat hij bij haar over mij geinformeerd hebt en nu heb ik het pas met eigen ogen meegemaakt.
Ik liep in het winkelcentrum, loop een boekenzaak in, kijk bij de boeken draai me om, en JIEKS, hij zegt: hoi. Ik zeg : hoi en loop snel verder. Hij achtercvolgde me gewoon! Toen was ik hem even kwijt. En aangezien mijn zussen altijd tegelijk besluiten ongesteld te worden loop ik op gegeven ogenblik met een tas uitpuilend met maandverband. Kom ik hem weer tegen. Ik hoopte dat hij daar dan op zou afknappen :mrgreen: , maar nee hij zegt weer hoi en iets wat ik niet meer weet, zo onzinnig was het.

Uiteindelijk is hij ook achter mij aangefiets, en ben ik naar mijn oma gevlucht.

Hoe ga je nou met dat soort figuren om??? Ik heb daar echt geen gevoel voor, en de kans is groot dat ik hem nog een keer keihard uitlach. En dat is ook weer zo sneu. :shock:

Probeer met hem te praten, negeren werkt vaak averechts!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 27 nov 2003 10:59

Hahaha mesch... ik moet echt lachen om je verhaal!! Geweldig!!
Bij mij in de tempel is ook n goser verliefd op mij. Echt een sukkel!!!
Ik kom ongeveer een jaar in die kerk, en hij zit gewoon onwijs te loeren enzo, hij zit bijna achterste voren om me te zien :shock: :shock:
Naja.. tot ik samen met Jaco in de kerk zat. Toen had hij het gemunt op het meisje voor mij. Ik blij.
Maar neej, toen was jaco er n weekend niet, en was ik weer aan de beurt!! Als ik naar huis loop staat hij altijd voor de deur van z'n huis, en ja hoor, de afgelopen keer zei hij dus ook HOI!!
Ik moet er echt om lachen. Over 2 weken is Jaco het weekend bij mij, en dan gaan we dus lekker voor zijn neus zoenen!! Strak plan he?? :mrgreen:

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 27 nov 2003 11:20

uhm ja... wel een beetje aan de lullige kant maar goed, ik denk dat hij dan weer altijd naar het meisje voor je zal gaan kijken :D

caprice

Berichtdoor caprice » 28 nov 2003 00:01

Je mag zo iemand nog wel (terug)groeten hoor.

Hebt uw vijanden lief. :roll:

wormpje
Mineur
Mineur

Berichtdoor wormpje » 28 nov 2003 08:36

Het lijkt me nogal bot om iemand gelijk openlijk voor schut te zetten. Spreek hem erop aan en zeg dat je niets van hem moet. Als dat niet helpt kun je altijd nog grover geschut inzetten.

Het is moeilijk hoor, maar ik weet waar ik het over heb.
Een tijd terug heeft iemand mij een valentijnskaart gestuurd op mijn werk (hij wist niet waar ik woonde). Ik begon die dag pas laat, dus alle collega's wisten al dat ik een valentijnskaart had gehad. En het was echt van een enorme sukkel, dus ik baalde enorm.

Hij was een klant, dus toen hij weer in de winkel kwam ben ik naar hem toegegaan en heb gezegd dat ik niet met hem uit wilde, omdat ik hem niet zag zitten.

Ik vond het echt vreselijk moeilijk om te doen, maar het hielp wel.

surfer
Majoor
Majoor

Berichtdoor surfer » 28 nov 2003 15:25

Hoe kan je belijden dat God's liefde éénzijdig is, en dat terecht bijzonder vinden, en de éénzijdige liefde van een medemens belachelijk maken? :shock:

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 28 nov 2003 19:05

Belachelijk maken is niet echt dapper. Dat zou ik ook niet doen.
Maar in dit geval kan ik gewoon weinig meedelijden met hem hebben. Hij heeft zelf veel meisjes gekwetst die echt dachten dat hij hun liefde was, maar hij bleek hen te dumpen zodra hij een betere optie zag of ze zat was ofzo.
Als een jongen gewoon eerlijk op mijn verliefd zou worden zou ik inderdaad als volwassenen met hem praten en uitleggen dat het niet wederzijds is. Maar deze gozer is gewoon niet eerlijk. Hij is best knap en draagt hippe kleren, daardoor zijn er al teveel meiden zijn slachtoffer geworden.

Anderzijds heb ik niet het recht om hem te kwetsen, want dan ben ik zo als hij. Maar ik wil wel van hem af. Probleem is dat hij me nog niet gericht mee uit gevraagd heeft maar wel op de meest onmogelijke manieren laat weten dat hij me leuk vind. :|
Misschien moet ik gewoon iets heel on-elegants doen als hij in de buurt is. 8) Of ik vraag een goede vriend van me of hij even met me wil nep-zoenen voor het huis van hem. :mrgreen:

*zucht* leven=ingewikkeld
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

jackelien
Verkenner
Verkenner

tja!!

Berichtdoor jackelien » 28 nov 2003 22:15

uhms! nee niet iemand belachelijk make! daar schiet je niks mee op! en je zelfs ook niet voor schut gaan zette! daar heb je helemaal niks aan! stap op hem af en vraag wat ie wil! of anders sms! en zeg gewoon duidelijk wat jij er van! vind! niet op een stomme manier!! je kunt het ook laak het zo zegge netjes brengen! dat helpt echt! ik hebt ook gehad!
Heb overleg!
Ik ben de weg!
Doe wat Ik zeg!

Terug naar “Archief”