Derkel schreef::wink: Maar wat ik dus bedoel, en iedereen natuurlijk wel weet is dat ik het heb over een kater met betrekking tot alcohol.
Heej Derkel,
Hoe flauw ben jij na drie tentamens waarvan 2 zeer zware en daarna nog eens vier uur leren voor een volgend tentamen (om 9 uur 's ochtends de volgende dag)???
Ik had ff zin in een flauwe reactie.
En serieuze over uitgaan wou ik nog ff uitstellen.
Bij deze:
Bij uitgaan kun je idd aan twee dingen denken: 1. gezellig een avond met vrienden, of 2. flink stappen, dansen en zuipen!
Ik denk dat iedereen er wel over eens is dat dat laatste niet echt een christelijke levensstijl is.
Zelf vind ik het erg gezellig om met vriendinnen naar de 'vroege' film te gaan (wel van te voren kijken wat er draait, welk genre, korte inhoud) en dan daarna nog even een cafeetje in waar je gewoon kan kletsen. Dan ben je vaak al om 23.00 thuis en dan heb je er voor je gevoel al een behoorlijke avond opzitten. Erg gezellig dus.
Op refo-cafe's heb ik het niet zo. Moet je voor vrienden naar toe gaan (als je bijv. op een ref. school zit, mogen niet alle vrienden 'de stad in' en als je ze dan toch ERGENS wilt ontmoeten).... Maar verder vind ik het niets! (is ook al een topic over geweest op het oude forum).
Maarreh... wat vinden jullie van dansen en springen?
gr. HM
.........

uitkijkend naar een reactie

.........