Lalage schreef:ok bedankt! Ik heb inmiddels ook mijn mening gevormd over homoseksualiteit, maar daar hoeven we het hier niet over te hebben (ik denk toch een beetje genuanceerder dan de meeste mensen hier...)
hoe moeten wij dit opvatten??
Moderator: Moderafo's
joepie schreef:Blijkbaar kunnen somige mensen zich niet voorstellen wat er gebeurd als je gemeenschap hebt.
En daarom stelde ik voor hoe dat zou kunnen gaan.
Als je daar niet tegen kan, moet je vooral nooit trouwen.
Want gemeenschap is zeker niet onsmakelijk.
Inspector Morse schreef:Zucht en nog eens zuchtZou het niet kunnen zijn dat die "voorschriften" gewoon de toen heersende opvatting was????? Ik denk dat God zich met die onzin echt niet bezig houdt!!!!
Inspector Morse schreef:Zucht en nog eens zuchtZou het niet kunnen zijn dat die "voorschriften" gewoon de toen heersende opvatting was????? Ik denk dat God zich met die onzin echt niet bezig houdt!!!!
M@rije schreef:Maar wat ikwel grappig vind, isdat sommige mensen het kennelijk belangrijk vinden zich aan dit gebod te houden, en van de rest zeggen dat ze alleen toen golden. De Bijbel was toen waarheid, en nu ook. Je kunt er niet aan afdoen of toedoen. Zouden we dan niet alle geboden moeten houden? Ook diegenen die in onze ogen belachelijk lijken?
joepie schreef:Ik heb nog helemaal geen argument gehoord die steekhouden is om het niet te doen. Behalve dan dat het smerig is. En wassen help echt niet.
Want als we als het ons uit komt ons ineens moeten gaan houden aan oud testamentische wetten dan moeten we ons ook aan alle wetten houden.
En als je geen moeite hebt met het bloedige gedoe, dan is er Bijbels niets over te zeggen waarom het niet zou mogen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten