mealybug schreef:Nee, die kijkt uitzendinggemist.nl
Tja, een bekende truc om eraan onderuit te komen inderdaad!
Moderator: Moderafo's
mealybug schreef:Nee, die kijkt uitzendinggemist.nl
Spreeuw schreef:Amuseren? Dat klinkt wel heel erg werelds, hoor!
Hoe zit dit "levende bewijs" erbij? Met een bakje pinda's ernaast of de Bijbel?
Faramir schreef:Momenteel met de iPad maar later op de avond zal daar wel een versnapering bijkomen lijkt mij zo.
En geloof het of niet, de gereformeerden in mijn schoonfamilie amuseren zich zeer regelmatig.
Maar goed, als ik jou was zou ik maar snel de luiken en gordijnen dicht doen en je afsluiten voor de boze buitenwereld. Internet kan je beter ook afsluiten, wie weet wat er via dat bedorven medium allemaal wel niet naar je toe geslingerd wordt.
Of wacht, je bent slechts aan het trollen?
Spreeuw schreef:Als je de tv aanzet is dat anders: jij beslist namelijk niet wat er op een bepaald moment op televisie komt.
rotterdam schreef:Heeft u maar 1 zender ?
Spreeuw schreef:
Ook al heb ik meerdere zenders, dan nog kan ik niet beslissen wat op die meerdere zenders wordt uitgezonden.
Spreeuw schreef:Amuseren? Dat klinkt wel heel erg werelds, hoor!
Hoe zit dit "levende bewijs" erbij? Met een bakje pinda's ernaast of de Bijbel?
Nou, weg ermee dan...
Een echte gereformeerde heeft geen televisie, hoor...
Spreeuw schreef:Ook al heb ik meerdere zenders, dan nog kan ik niet beslissen wat op die meerdere zenders wordt uitgezonden.
Spreeuw schreef:[
Ook al heb ik meerdere zenders, dan nog kan ik niet beslissen wat op die meerdere zenders wordt uitgezonden.
Faramir schreef:Hele vervelend voor je maar met de huidige scripttalen en programmeertalen die toegepast worden op het internet heb je daar met de browser ook niet altijd medezeggenschap over. Zo zie ik nu bijvoorbeeld al een hele tijd bovenin een Roompot reclamebanner.
Afsluiten dus dat internet voordat je anderen de maat wil nemen.
Faramir schreef:Momenteel met de iPad maar later op de avond zal daar wel een versnapering bijkomen lijkt mij zo.
En geloof het of niet, de gereformeerden in mijn schoonfamilie amuseren zich zeer regelmatig.
Maar goed, als ik jou was zou ik maar snel de luiken en gordijnen dicht doen en je afsluiten voor de boze buitenwereld. Internet kan je beter ook afsluiten, wie weet wat er via dat bedorven medium allemaal wel niet naar je toe geslingerd wordt.
Of wacht, je bent slechts aan het trollen?
Spreeuw schreef:Wat betekent "trollen"?
Je kunt erover van mening verschillen of een tv wel of niet verantwoord is.
Het is ieders eigen verantwoordelijkheid.
Maar ik ben het niet met je eens m.b.t. Internet.
Bij Internet is het vaak zo dat je zelf op zoek moet naar rottigheid.
Als je de tv aanzet is dat anders: jij beslist namelijk niet wat er op een bepaald moment op televisie komt.
Spreeuw schreef:Ik schreef ook "vaak", dus niet altijd.
"Bij Internet is het vaak zo dat je zelf op zoek moet naar rottigheid."
Maar ziet u dan geen verschil tussen tv en Internet?
Op Internet zijn toch 24 uur per dag alle Internetpagina's beschikbaar?
Een voorbeeld om het helder te maken: je kunt op Internet elk moment een kerkdienst op Internet opzoeken en dat beluisteren. Dit kan niet met een televisie.
Spreeuw schreef:
Spreeuw schreef: Een voorbeeld om het helder te maken: je kunt op Internet elk moment een kerkdienst op Internet opzoeken en dat beluisteren. Dit kan niet met een televisie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten