trijntjejohanna schreef:ik vraag het mij ook wel eens af
Waarom? Ik ben blij dat ik leef!!!!
Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:ik niet altijd
Chloë schreef:Altijd?hijwel schreef:trijntjejohanna schreef:ik vraag het mij ook wel eens af
Waarom? Ik ben blij dat ik leef!!!!
hijwel schreef:trijntjejohanna schreef:ik niet altijd
Ben je dan niet blij dat je ooit op aarde bent gekomen?
Ik wil ook wel eens wat overslaan in mijn leven. Maar ben wel harstikke dankbaar dat ik op aarde mag zijn. Dat ik al een klein beetje van de liefde mag merken, die straks in overvloed zal zijn in de hemel!
Wat mis je dan? Ik weet dat God het waard vindt dat ik op deze aarde leef! en jij?
Je hoeft mij niet te antwoorden hoor als je dat niet wilt. Maar als je maar wel nadenkt over het echte doel van je leven: God eren. Dan weet je zeker dat jij het leven waard ben. Want dan leef je voor Hem!
Chloë schreef:Hier op de muismat staat 'life is worth living because Jesus is alive'. Het is zo, maar ik kan er niet altijd wat mee.
Het zal ook wel aan je karakter liggen. Ik wou dat ik zo optimistisch er naar kon kijken als jij, Hijwel!
trijntjejohanna schreef:hijwel schreef:trijntjejohanna schreef:ik niet altijd
Ben je dan niet blij dat je ooit op aarde bent gekomen?
Ik wil ook wel eens wat overslaan in mijn leven. Maar ben wel harstikke dankbaar dat ik op aarde mag zijn. Dat ik al een klein beetje van de liefde mag merken, die straks in overvloed zal zijn in de hemel!
Wat mis je dan? Ik weet dat God het waard vindt dat ik op deze aarde leef! en jij?
Je hoeft mij niet te antwoorden hoor als je dat niet wilt. Maar als je maar wel nadenkt over het echte doel van je leven: God eren. Dan weet je zeker dat jij het leven waard ben. Want dan leef je voor Hem!
ja maar dat wil niet zeggen dat ik het altijd fijn vind om te leven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten