Faramir schreef:Leuk initiatief maar ik begrijp niet zo goed waarom christenen hun spulletjes niet bij de lokale seksshop kunnen kopen of via de reeds bestaande sites kunnen bestellen.
die shops zijn te werelds.
christelijke seks is hemels.
Moderator: Moderafo's
Faramir schreef:Leuk initiatief maar ik begrijp niet zo goed waarom christenen hun spulletjes niet bij de lokale seksshop kunnen kopen of via de reeds bestaande sites kunnen bestellen.
maran schreef:
die shops zijn te werelds.
christelijke seks is hemels.
blijblij schreef:Wat we er van vinden? Ja, ach. Als ik die dingen leuk zou vinden zou ik ze ook prima ergens anders kunnen bestellen. Maar zal eens aan mevrouw blijblij vragen of zij aan dergelijke zaken behoefte heeft.
Faramir schreef:Als je je daarbij ongemakkelijk voelt zal je vast ook wel geen leuke setjes of speeltjes kopen.
Lock&Stock schreef:
Sorry Evelien, maar ken toch aardig wat vrouwen die het hier niet met je eens zijn
schelpje3 schreef:Heb je ook een vriend(in) of familielid, werkzaam op de SEH?
Die kunnen je er verhalen over vertellen wat ze zoal aantreffen![]()
schelpje3 schreef:Walgelijk
Lock&Stock schreef:
Sorry Evelien, maar ken toch aardig wat vrouwen die het hier niet met je eens zijn
Evelien schreef:hamer
Evelien schreef:
Nou alleen de hamer van mijn partner is welkom. Verder geen speeltjes.
Kvinna schreef:Er is een paar jaar geleden een boek verschenen, geschreven door twee mensen uit behoudende kringen. Dat ging over seksualiteit, en ook het gebruik van attributen, dacht ik. De schrijvers zagen vanuit de bijbel geen redenen om daar tegen te zijn, mits beiden het willen.
Ik ken het boek verder niet, maar er is toen wel wat over geschreven in de krant.
De christelijke erotiekshop is volgens mij ook al een paar jaar oud. Ik kan me wel voorstellen dat mensen wel eens iets willen proberen maar geen zin hebben in de al te broeierige sfeer van een gewone erotiekshop.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten