JeeWee schreef:Zolang er godsdienstvrijheid is, zal ik een land niet per definitie afwijzen als reisdoel.
Ik zal echt bijvoorbeeld geen stap in Saöedie-Arabië zetten.
Jammer dat je dan nooit naar Amerika zal kunnen reizen...

Moderator: Moderafo's
JeeWee schreef:Zolang er godsdienstvrijheid is, zal ik een land niet per definitie afwijzen als reisdoel.
JeeWee schreef:
Ik denk sowieso niet dat dit de insteek was van mijn vraag.
Verder 'hang ik niet de toerist uit' maar bezoek gebieden die interessant zijn. Dat is Syrië, zeker ook vanuit bijbels perspectief.
Zolang er godsdienstvrijheid is, zal ik een land niet per definitie afwijzen als reisdoel.
Maar mijn vraag was vooral naar wat het je doet als je je 65.000 doden voorstelt, vermoord in een burgeroorlog.
Als je, zoals op de eerste foto, een rijtje mensen ziet liggen die gewoon zijn neergeknalt door hun eigen volk.
Hoe kan het zijn dat God deze wereld nog laat...
Tante Pollewop schreef:En wat precies is nuttig aan 'gewoon even' stil staan?
salty schreef:Deze conflikten hebben niets met een ideologie te maken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Congolese_Burgeroorlog
http://nl.wikipedia.org/wiki/Revolutionaire_Strijdkrachten_van_Colombia
de islam is een ideologie en een politiek systeem met groepen die hoewel verschillend in ideologie en interesse. - die christenen en joden altijd als vijanden van Islam blijven zien !!!.
----als je daar in nederland over praat dan denken ze dat je haat probeert te zaaien - omdat de situatie in nederland anders is dan hier- en het door de multi culturele beleid niet fout kan gaan---- dat denkt men.
wij zien dat anders en willen en vooral de christenen in het vrije westen erop attenderen waakzaak te zijn en te blijven ! jihad - passief of actief is een van de pilaren van de religie.
Tante Pollewop schreef:Natuurlijk is het verschrikkelijk. Maar niemand heeft er iets aan als ik hier even fijn een potje stil bij ga staan.
JeeWee schreef:Ik doe dat concreet door er met anderen over te praten.
Zoals hier op het forum.
Maar ook in mijn gesprek met God.
En dan weet ik dat ik het niet kan oplossen.
Maar God wel. Want als we dat niet meer geloven, geloven we dus ook niet in de almacht van God.
Tante Pollewop schreef:Tja.
Sinds mensenheugenis is er al onrecht. Wanneer zou God het gaan oplossen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten