Moderator: Moderafo's
Suzsje schreef:Merisja, thanx!
Wat heftig.. 2 vroeggeboortes en zulke zware zwangershappen! Gaat het nu wel allemaal goed met ze?
janneke7337 schreef:Zoals al eerder gezegd, het is heel simpel.
Als 1 van beiden er niet achter staat kun je praten met elkaar, beide alle argumenten op tafel leggen maar niet zeuren/drammen.
Als 1 van beide het dan nog niet ziet zitten houd het gewoon op vind ik.
Jouw man ziet dat anders. Logisch, wij mannen steken op dat punt nu eenmaal wat anders in elkaar. Maar wat ik je vragen wil: En stel dat er een 3e komt? Wat dan? Krijg je daarna niet nóg weer gevoelens en verlangens?Suzsje schreef::Maar ik mis nog iets.. mijn verlangen naar nog een kindje is echt heel sterk. Nog een keer een kindje dragen in mijn buik, nog een keer weer helemaal verliefd worden op zo'n klein mensje, nog een kindje grootbrengen vanuit onze liefde, en vooral nog een kindje grootbrengen tot eer van God!
Heel raar misschien.. maar ik hou gewoon al van dit kindje, dat dus nog helemaal niet bestaat, en er misschien zelfs wel helemaal nooit komt.
MissF schreef:Ik vond de overgang van 1 naar 2 veel heftiger en zwaarder dan van 0 naar 1. Die deden we er gewoon bij, namen we overal mee naar toe enzo, dat gaat nu minder makkelijk, terwijl de 2e nu bijna nog makkelijker is dan de 1e (en van hem dacht ik al dat nog makkelijker niet kon). Maar ik denk dat daarna een 3e wel simpeler is om erbij te doen. Maar dat weet ik natuurlijk niet echt. Maarja, als een man echt niet wil, dan houdt het denk ik toch op. Zoiets moet je echt samen willen.
lammetje schreef:@suzsje: Sterkte! Lijkt me erg moeilijk als je zo'n wens hebt en daar niet samen uit kunt komen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten