(vind het niet zo leuk als iedereen in dezelfde laarzen loopt)
Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:Ik heb zaterdag in Zwolle bij Didi een leuk rokje gekocht, met 50% korting. Het is gebreid, groen met crème en pailletten erop. Echt een Didi-rokje![]()
Er stond één rek met afgeprijsde kleding, waarvan ik alleen dit rokje leuk vond en het S-je paste me zowaar perfect. Ben er helemaal happy mee!
LeChat schreef:Voor fleurig ga ik naar Steps, of Didi... en ik wil best met je mee, hoor
LeChat schreef:Voor de brildragers onder ons: stemmen jullie je kleding af op je bril, of omgekeerd? Ik heb sinds kort een nieuwe bril, met aquablauw in de poten en soms matcht dat gewoon niet met je kleren. Ik maak me er verder niet druk om en draag gewoon waar ik zin in heb en ga ook geen 2 brillen aanschaffen. Zijn er hier die dat wel doen? Een schoonzus van mij heeft bijv. wel 2 brillen, een rode en een paarse...
jans1 schreef:Tof..Maar ik ben niet van de zwierige rokken
Evelien schreef:Ik heb zooo'n zin om weer nieuwe kleding te kopen.... Maar geen zin om te shoppen.
vpk schreef:
heel herkenbaar evelien! je hebt je hoofd er nog helemaal niet naar staan he? ik tenminste niet. ben gister snel even met mams de stad in geweest want had voor mijn gevoel geen fatsoenlijke trui meer. 2 leuke truien en een vestje gekocht maar was blij dat we weer in de auto zaten..
jans1 schreef:Zag wel een heeeeeeel erg leuk zwart rokje in de webshop.. En hij was nog zwierig ook
LeChat schreef:Zo, jij bent snel over te halen![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten