Moderator: Moderafo's
Riska schreef:Maar met wat net in et NOS-journaal gezegd werd ben ik ook niet echt blij: een christelijke fundamentalist...
Fundamentalist - ja, christelijk?????? Er zit niks christelijks aan...
zomaariemand schreef:Sloot ik hen uit dan?
Mortlach schreef:Zo bedoelde ik het niet. Het was iets dat ineens in mij opkwam. Laten we hier geen discussie van maken.
Maar goed, dat deze man christen was zal wel worden weggewuifd als niet relevant met de argumenten die je altijd ziet. Was de man moslim geweest, dan was de reactie wel anders geweest.
Mortlach schreef:Maar goed, dat deze man christen was zal wel worden weggewuifd als niet relevant met de argumenten die je altijd ziet. Was de man moslim geweest, dan was de reactie wel anders geweest.
TheKeimpe schreef:@Mortlach: volgens mij staan er na iedere islamitische terreurdaad vele moslims op die betuigen hier geen deel aan te willen hebben, en nu staan er ook vele christenen op die terecht(!) zeggen dat deze daad met geen mogelijkheid christelijk is te noemen.
Wat wel een verschil is: na iedere islamitische aanslag staat er ook vele moslims op die hun blijdschap uiten, en nu heb ik nog geen christen gehoord die de aanslag toejuicht... Pas dan zou je echt een parallel kunnen trekken mijns inziens.
Maar dit is echt erg waanzinnig. Wat een ellende...
henkie schreef:Waarom wordt die sicko eigenlijk een christenfundamentalist genoemd? Een politiewoordvoerder zou dat gezegd hebben. Ik kom niet verder dan dat hij zichzelf zo noemt op Facebook. Net zoals hij zich als een Orwell-lezer, een conservatief, een bodybuilder, gamer etc. afficheert.
henkie schreef:Waarom wordt die sicko eigenlijk een christenfundamentalist genoemd? Een politiewoordvoerder zou dat gezegd hebben. Ik kom niet verder dan dat hij zichzelf zo noemt op Facebook.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 40 gasten