Pas geleden een hele stapel bijna nieuwe jongenskleding gekregen. Veel van Mexx (overhemden en slipovers), Esprit, Eager Beaver. En broeken van Mexx en SaltyDog. Het oogt heel klassiek. Mijn oudste is een rustige blonde blauwogige jongen, met een natuurlijke voorkeur voor deze merken. En het staat hem waanzinnig goed. Regelmatig koop ik in de uitverkoop ook polo's van Mitch voor hem. Nu zit er veel roze in de kleding van Mitch, en dat blieft hij absoluut niet

. Ik vind Pointer ook een prettig merk, heel stijlvol. Dat geldt eveneens voor United Colors of Benetton. Mijn jongste is een robbedoes, die houdt van EagerBeaver. Gelukkig zaten er in het pakket genoeg shirts van dat merk in zijn maat. O ja, en een soort polo van McGregor van hele zware kwaliteit, donkerblauw met een witte streep. Ondanks dat ik het niet echt bij hem vind passen (hij heeft hazelnootbruin haar en groenbruine ogen) wil hij 't toch graag in zijn garderobe. Laat ook maar. Het is zijn grote broer veel te klein.
Ik zie weleens meisjes lopen in kleertjes van Cakewalk en Barbara Farber, echt schattig. Voor mijn oudste heb ik ooit eens een Jottum -soort van- tuinbroek gekocht. Donkerblauwe fijne corduroy met bretelletjes. Echt zo leuk. Tegenwoordig ben ik niet zo kapitaalkrachtig meer, integendeel zelfs, daarom kan ik ''giften'' zoals hierboven aangegeven zeer waarderen.
Met mijn oudste deel ik de liefde voor klassieke kleding, al ga ik ook wel eens voor mezelf op de romantische tour

. Mijn jongste is echt net als zijn vader, altijd druk, stukt van alles uit, dweilt over de vloer rond, een onrustige robbedoes. Een dag zonder kwetsuur is een dag niet geleefd

Hij houdt van camouflagekleding en fellere kleuren zoals rood en oranje. Ondanks dat zijn broer heel anders is dan hijzelf, wil hij toch graag zo nu en dan ''hetzelfde als broer'' dragen. Ach ja.
Mijn jongste zorg betreft schoenen. Mijn oudste is 9 jaar, maar heeft ondertussen maat 40

. Voor hem moeten we bij de herenmaten kijken. Ook voor sokken natuurlijk. Een beetje zwaar en serieus voor zo'n jochie, al is ie dan klassiek. Van sneakersokjes houdt hij niet, dat maakt het best lastig om uit te zoeken wat leuk staat onder een kniebroek. Maar weer 's bij C&A en V&D kijken voor sokken.