Dine schreef:Nummer 3: Dhr. Zondag uit Nunspeet.
Volgens mij heb ik college van hem gehad. Hij is prof Arbeidsrecht in Groningen.
Moderator: Moderafo's
Dine schreef:Nummer 3: Dhr. Zondag uit Nunspeet.
ajl schreef:Volgens mij heb ik college van hem gehad. Hij is prof Arbeidsrecht in Groningen.
Hoogleraar wil predikant worden
GRONINGEN - Een hoogleraarschap arbeidsrecht, een eigen bedrijf en nevenfuncties geeft Wijnand Zondag (38) op voor het predikantschap. 'Buiten de kerk zal dit niet worden gezien als een promotie.'
Lees verder in het ND
TheKeimpe schreef:Mooi! (Wat is de bron?)
ajl schreef:Ik denk dat hij wel goed zal kunnen preken. Zijn college's waren erg boeiend om naar te lezen. Deze man kan goed vertellen en een verhaal houden
Afat82 schreef: Aan de andere kant is het veel belangrijker of hij een rechte boodschap brengt; dus niet de eenzijdigheid die er mijns inziens op de Theologische School ingebracht wordt en die helaas bij de laatste lichtingen predikanten terug te vinden is.
Dirk schreef:ik denk alleen dat het curatorium en 'ons schooltje' er nu een heel grote uitdaging bij hebben: er voor zorgen dat dhr. Zondag ook voldoende intellectuele uitdaging krijgt. De GG heeft namelijk geen gepromoveerde theologen. Ik kan me voorstellen dat hij een deel van de colleges gaat volgen aan de VU (HHK-seminarie), eerdere predikanten hebben ook wel aan een van de theologische universiteiten gestudeerd tijdens hun opleiding in Rotterdam.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten