Hoe weet je 't nou????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 10 jul 2003 12:46

*verwijderd*
Laatst gewijzigd door johannes1 op 26 jul 2003 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 10 jul 2003 12:48

misschien is het meisje wel heel erg verlegen of durft ze je niet zo goed aandacht te geven....

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 10 jul 2003 12:48

*verwijderd*
Laatst gewijzigd door johannes1 op 26 jul 2003 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 10 jul 2003 12:50

vind ik ook.....geduld is een schone zaak, zeker met zulke dingen.

joris

Berichtdoor joris » 10 jul 2003 13:08

is het erg belangrijk om te weten of het wederzijds is?????

Het gaat erom dat je van iemand houdt en dat het leuk is om dat aan die ander te vertellen!!! gewoon doen en kijkne wat er gebeurd. Je moet niet bang zijn om af te gaan, want afgaan kan je alleen zelf. Vertel dat meisje dat je haar leuk vindt en knap. Als ze afwijzend reageert dan heeft zij er in ieder geval een complimentje bij!

Wederzijdse blikken zijn niet betrouwbaar weet ik uit ervaring. Dat meisje keek alleen maar steeds naar mij om te kijken of ik nog keek, haha. daar schiet je ook niets mee op!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 jul 2003 13:15

Ikke21 schreef:hahah lalage, ik herken veel dingen van jou, alleen die mep niet :P

oke johannes, ga een stuk fietsen, of lopen......mijn vriend en ik hebben ook heel veel gelopen in het begin.....en we lopen nog steeds :mrgreen:

Wij houden ook van wandelen, dat zouden we eigenlijk nog vaker moeten doen. Je hebt dan wel gelegenheid om te kletsen en niet om aan elkaar vast te plakken ;)

joepie

Berichtdoor joepie » 11 jul 2003 07:12

Hoe weet je het nou??????????????
GEWOON DOOR TE VRAGEN.
Dat is met alles in het leven. Als je iets wilt weten moet je het vragen, of opzoeken.
Nu zou zeggen Vraagt en je zult het weten.

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 05 aug 2004 12:39

Zo is het dan heb je ten minste duidelijkheid, al is het niet makkelijk als diegene niks voor je blijkt te voelen en je elkaar dan later weer ziet. (gewoon als vrienden. :| )

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 aug 2004 12:55

joepie schreef:Hoe weet je het nou??????????????
GEWOON DOOR TE VRAGEN.
Dat is met alles in het leven. Als je iets wilt weten moet je het vragen, of opzoeken.
Nu zou zeggen Vraagt en je zult het weten.

Mjah, toch zal iemand op je vraag anders reageren wanneer je al een aantal geanimeerde gesprekken gehad hebt waarin de suggestie van wederzijdse genegenheid niet volkomen ongegrond lijkt te zijn. 6:)

En hoe je het zonder echt concreet te worden kunt weten? Ik denk dat je het dan nooit echt zeker kunt weten (of ze moet heel erg opvallend gedrag gaan vertonen, maar dat kan dan ook weer voortkomen uit een ander soort onzekerheid dan verliefdheid), en dat dat ook per persoon erg verschilt. Iedereen doet dat op een andere manier en de een ook weer een stuk duidelijker dan de ander.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 05 aug 2004 16:27

Hahaha :D hoe weet je het? ik heb wel een goede tip hoor. Je gaat een ontzettend belachelijk stoer opschepperig verhaal vertellen en als ze dan heel bewonderend doet en je niet uitlacht vindt ze je leuk :mrgreen:
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 aug 2004 16:28

Gershwin schreef:Hahaha :D hoe weet je het? ik heb wel een goede tip hoor. Je gaat een ontzettend belachelijk stoer opschepperig verhaal vertellen en als ze dan heel bewonderend doet en je niet uitlacht vindt ze je leuk :mrgreen:

Maar dan ga je er dus wel vanuit dat in dat prille stadium haar gevoelens niet meer kunnen veranderen.. :D

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 05 aug 2004 16:33

Juist in het prille stadium, als de gevoelens op hun heftigst zijn en de totale verblinding haar heeft geslagen, moet je doortastend zijn en toeslaan alvorens zij zich bedenkt :D

Goodbye.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 aug 2004 19:00

Gershwin schreef:Juist in het prille stadium, als de gevoelens op hun heftigst zijn en de totale verblinding haar heeft geslagen, moet je doortastend zijn en toeslaan alvorens zij zich bedenkt :D

Dat is uiteraard waar, maar dan moet je ook niet te vroeg zijn en die gevoelens eerst naar een hoogtepunt leiden. (En dus niet dat proces afknappen door stoere machoverhalen op te gaan hangen.. :mrgreen: )

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 05 aug 2004 20:38

.. maar als je dus het idee hebt dat ze je wel zou kunnen zien zitten, valt dat extreem goed te testen door zo'n verhaal op te hangen 8)

Wat ook een idee is: je stuurt een van je beste vrienden er op af (Kootje! please! je had het trouwens wel eens kunnen vertellen, behrijpie? :wink: ) en je laat die een negatief verhaal over jou ophangen en die vriend kijkt of zij het voor je op gaat nemen, en zoja, hoe fanatiek :D

Goodbye.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 aug 2004 20:50

Ja, en je kunt ook samen Nederland-Portugal gaan kijken en er dan opeens achter komen dat je in elkaars armen ligt... :P

Terug naar “Archief”