Je hoort nog wel wat het geworden is.
groetjes
Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Wie heeft leuke tips voor meiden van 15/16 jaar ? Niet te moeilijk, want ik ben geen crea-koningin.
Ze willen tassenhangers maken, maar hoe pak je dat aan en wat moet je daarvoor kopen ?
We hebben geen lijmpistool.
Ik zag een foto bij filia van een hartje, zoiets lijkt me ook wel leuk.
Vorig jaar hebben ze flessen geverfd, maar dat heb ik uitbesteed in een hobby atelier. Maar nu willen ze het hier thuis doen.
filia schreef:schelpje3 schreef:Wie heeft leuke tips voor meiden van 15/16 jaar ? Niet te moeilijk, want ik ben geen crea-koningin.
Ze willen tassenhangers maken, maar hoe pak je dat aan en wat moet je daarvoor kopen ?
We hebben geen lijmpistool.
Ik zag een foto bij filia van een hartje, zoiets lijkt me ook wel leuk.
Vorig jaar hebben ze flessen geverfd, maar dat heb ik uitbesteed in een hobby atelier. Maar nu willen ze het hier thuis doen.
Op dat hartje kun je natuurlijk allerlei verschillende variaties bedenken. Door losse lintjes toe te voegen of kralenkettinkjes, wordt het wat meer een sleutelhanger-idee. En in plaats van een hartje kun je natuurlijk ook een andere vorm uit vilt knippen... Daar hoef je geen crea-koningin voor te zijn hoor.
pannenkoek schreef:Ik heb net een paar bierflesjes schoongemaakt. Er zijn er hier 3 aan het verven.
Een paar spijkers opgezocht van een verschillend formaat kop.
De kopse kant in de verf dopen en dan stempelen op je flesje. Rondjes, bloemetjes....
Kan ook op een blanke jampot of zo, maar een bruine achtergrond vind ik mooier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten