Hier mag het dus wel, maar met koorts mogen ze volgens mij niet. Vandaag zijn we lekker druk geweest, vanmorgen een poos op de markt rondgestruind, vanmiddag gezwommen bij mijn schoonouders. Jurian vond het allemaal heerlijk, wel rustiger als anders, maar verder prima. Lekker gespeeld bij mijn schoonouders.
Toen deed ik hem om 5 uur in bad, want hij wilde vanmiddag niet slapen, na anderhalf uur heb ik hem er maar uit gehaald, en zijn we gaan zwemmen. Dus ik dacht: kan ie mooi vroeg naar bed. Ik heb toen maar even zijn temperatuur gemeten, maar ik had het idee dat hij helemaal geen koorts zou hebben, bleek het 39.6 te zijn. Echt raar, hij is er helemaal niet echt ziek van ofzo. Maar ik heb toch maar een collega gebeld, of ze morgen voor me wil werken, want ik breng hem niet naar het kdv. Sowieso stond het me al een klein beetje tegen, omdat hij er zo zielig uit ziet

Maar morgen dus lekker een dagje vrij. Al vind ik het niet ideaal, want ik heb liever wat overuren, zodat ik later nog wat op kan nemen. Misschien dat ik zo'n dag op calamiteitenverlof mag schuiven, dan krijg ik mijn uren gewoon, maargoed, dat zien we dan wel. Morgen lekker weer een hele dag met mijn pokkenventje

En nu ligt hij nog net zo onder zijn lakentje als toen ik hem instopte, dus hij is waarschijnlijk meteen in slaap gevallen, dan istie zo lief, met zijn gezichtje vol bulten

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...