Na zo'n 7 maanden, heb ik het uitgemaakt. Had geen gevoelens meer voor hem, achteraf zeg ik het is nooit geen echte liefde geweest

. Hij had 2 totaal verschillende kanten, bij ons thuis had hij altijd een masker op, thuis was hij zichzelf. Eerst dacht ik dat het aan mij lag, en wou het ik het niet zien. Totdat ik het wel zag, toen was het duidelijk voor mij... Hij was nog veel te kinds, of ik te serieus

. Ook begreep hij me nooit, en ik snap heus ook wel dat het heel moeilijk is voor een ander om 'depressieve gevoelens' te begrijpen, maar kom niet met de meeste vreemde dingen aanzetten. Ik kon niet langer verder met hem, zag een toekomst samen al helemaal niet zitten. Durfde het niet uittemaken, ik wou hem geen pijn en verdriet doen. Nog een tijdje de schijn voorgehouden, in de hoop dat het beter zou gaan, maar op de duur lukt dat gewoon niet meer en riep het alleen maar frustratie, van mijn kant, op. Tijdens een heel goed gesprek wat we samen hebben gehad, gaf hij aan dat hij dat ook wel merkte... ik had minder tijd voor hem enz. Het was heel moeilijk om het uittemaken, mijn deed het ook pijn, enja op welk moment? Ik had een heel plan opgesteld

, wist anders echt niet hoe ik het doen moest. Het is nooit meer aangegaan... dat was ook gelijk duidelijk. Hem als persoon heb ik nooit meer gemist, maar wel om iemand naast je te hebben...
Wat de toekomst brengen moge........