vandaag weer op controle geweest bij de professor, maar hij was niet echt blij.
ik voel me namelijk sinds de operatie niet goed, mijn concentratie is weg, ik ben steeds aan het zoeken naar woorden (is niks voor mij normaal praat ik de hele dag door, en heb een fotografisch geheugen), verder blijf ik maar verhoging/koorts houden, zweten, misselijk, hoofdpijn en gewoon een beetje een raar gevoel.
twee weken geleden was ik al eerder op controle, toen bleek er een bloeding in mijn knie te zijn geweest, die drukte de bloed en lymfe toevoer dicht, waardoor mijn been en voet blauw en dik werden als ik hem laag hield, ook was er niet volledig gevoel onder mijn voet
vandaag is dat weer gecontroleerd, de zwelling in mijn knie is weg, maar de klachten zijn niet verdwenen.
opnieuw bloedonderzoek, en helaas weer door de botscan, dus a.s dinsdag weer een scan.
hoe ik me voel, mmh heb wel even een potje zitten janken, ben bang dat het fout zit.
mag inmiddels wel voor 50% mijn been belasten, dus lopen met 1 kruk, en zo hopen dat ik weer wat mobieler wordt. Op bed liggen en veel zitten lukt ook niet meer want mn stuit is open..en ik moet nog steeds die spuiten tegen trombose gebruiken, maar omdat mijn buik vol met blauwe plekken zit, moet ik nu in mijn been spuiten.
nou dit is een beetje het belangrijkste..
ik verveel me heel erg, dus als iemand nog tips heeft wat ik kan doen ze zijn welkom