flirten in de chat

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 jun 2003 15:08

henkie schreef:
chaja schreef:Het is soms echter zo dat je de enige bent die zich stoort en dan voel ik me daar onzeker over.

Ok, snap ik. Maar niemand komt het te weten dus het doorgeven kan nooit kwaad. :)

Ikke21 schreef:ik vind het belachelijk dat sommige personen dit doen, ik chat zelf echt nooit meer, heb wel een poosje gechat, daar kon je ze dan ook op ignore zetten, kan dat bij de refoweb chat niet??

Ja, kan ook nog ja. Zie Chathandleiding

(jullie gaan we me toch niet vertellen dat deze geweldige handleiding nooit gebruikt wordt heh ;-))

die link doet et niet

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 24 jun 2003 15:14

henkie schreef:
chaja schreef:Het is soms echter zo dat je de enige bent die zich stoort en dan voel ik me daar onzeker over.

Ok, snap ik. Maar niemand komt het te weten dus het doorgeven kan nooit kwaad. :)

Ikke21 schreef:ik vind het belachelijk dat sommige personen dit doen, ik chat zelf echt nooit meer, heb wel een poosje gechat, daar kon je ze dan ook op ignore zetten, kan dat bij de refoweb chat niet??

(jullie gaan we me toch niet vertellen dat deze geweldige handleiding nooit gebruikt wordt heh ;-))

nou henkie ik zal het je nog sterker vertellen, ik word geweigerd op de chat, kan er niet op....dus heb die handleiding ook niet nodig :x

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 jun 2003 15:15

Ikke21 schreef:
henkie schreef:

nou henkie ik zal het je nog sterker vertellen, ik word geweigerd op de chat, kan er niet op....dus heb die handleiding ook niet nodig :x

je moet voor de chat apart een naam aanvragen dacht ik

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 24 jun 2003 15:17

ja weet ik trijnje, dat heb ik ook al vaak gedaan, maar ik denk dat henkie me niet zo heel aardig vindt :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 jun 2003 15:18

Ikke21 schreef:ja weet ik trijnje, dat heb ik ook al vaak gedaan, maar ik denk dat henkie me niet zo heel aardig vindt :wink:

of je doet rare namen?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: of namen die al bestaan? :?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 jun 2003 15:19

HENKIE HULP NODIG LEES HIER BOVEN

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 24 jun 2003 15:20

maar we zitten niet in het goeie topic hiervoor........sorry henkie, niet boos worden :P :mrgreen:

Night
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Night » 24 jun 2003 16:41

Als je een naam aan wilt vragen kan dat via de pagina.
Als je een password vergeten bent of je password lijkt niet meer te werken,even een mailtje naar chat@refoweb.nl en er wordt naar gekeken.

On topic weer!
Onderschrift? Waaronder dan?
En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

surfer
Majoor
Majoor

Berichtdoor surfer » 24 jun 2003 16:49

van die stakkers...dan vragen ze eerst hoe oud je bent en m of v, en dan valt het blijkbaar tegen.... :mrgreen: hoor je ineens niks meer. Hallo, beleefd? :roll:

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 24 jun 2003 18:41

tja, in P2P hoef ik meestal maar een antwoord van 1 letter te geven.... :D maar vooruit, ik kom toch bijna nooit op de chat.
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 jun 2003 07:30

surfer schreef:van die stakkers...dan vragen ze eerst hoe oud je bent en m of v, en dan valt het blijkbaar tegen.... :mrgreen: hoor je ineens niks meer. Hallo, beleefd? :roll:

ja, of ze vragen eerst heb je een vriend? en als je dan ja zegt dan zijn ze ook ineens verdwenen...

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 25 jun 2003 08:17

Dat zijn gewppn minne lui, die dat doen, ga dan niet op de chat.
What a wonderfull girl!!

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 25 jun 2003 13:28

Flirten moet best kunnen, alleen niet op een manier zoals hier boven beschreven wordt, dat is ook geen flirten meer, da's gewoon lompheid...

Ow ja, als je al een vriend of vriendin hebt kan flirten ook wel af en toe, als je in je hoofd maar niet en kwartiertje verder bent ;)

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 25 jun 2003 19:03

Ha Cybercurse (vrind :wink: ),

Ben het helemaal met je eens!

Maar ik heb een andere kwestie: Refoweb heeft volgens mij al enkele huwelijken teweeggebracht, dus waarom geen geflirt?
LEES! LEES! LEES!LEES!LEES!LEES!

http://www.karpis.com/bossenbroek

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 jun 2003 08:50

Rudolf Meuser schreef:Ha Cybercurse (vrind :wink: ),

Ben het helemaal met je eens!

Maar ik heb een andere kwestie: Refoweb heeft volgens mij al enkele huwelijken teweeggebracht, dus waarom geen geflirt?

omdat als er sprake is van een huwelijk het normaal gesproken vanaf 2 kanten is.. en geflirt vanaf 1 kant, en dan niet eens selectief, maar bij velen.. en van geflirt zijn heel veel mensen niet gedient en daar kan je best rekening meehouden

Terug naar “Archief”