*Annet* schreef:Ik weet van diverse mensen die jullie immer probate wondermiddel ook hebben gebruikt, maar helaas, dat werkt niet altijd. "We weten ook niet hoe het kan dat ik zwanger raakte
komt door sex moet je dan maar zeggen.
Of je nu een lady comp gebruikt, nfp cursus hebt gevolgd, condoom gebruikt, aan de pil bent of what ever: je gebruikt het om niet zwanger te worden. Daar is niets mis mee, dat moet ieder voor zichzelf weten maar het komt op mij altijd wat over van: wij vrijen af en toe niet, wij hebben discipline. Nou ik kan je wel vertellen, als je wat langer getrouwd bent vrij je echt niet meer zo vaak als in het begin hoor. Dus die paar dagen dat je vruchtbaar bent kom je ook wel door. Vrijen bestaat trouwens niet alleen uit sexuele gemeenschap.
Ik kan me voorstellen dat het zo overkomt, dat je discipline zou hebben als je een aantal dagen niet vrijt (is dit nederlands:)) Maar dat is wat mij betreft een bijkomend iets. Ik zou niet aan de pil willen i.v.m. de 'rommel' die er dan in mijn lichaan komt, en dan vind ik nfp of ladycomp een goed alternatief! Vandaar..
Gelukkig maar dat vrijen niet alleen uit sexuele gemeenschap bestaat!