alleen ik draag een ring, m'n vriend niet. Het is een aanschuifring met diamantjes, dus dat mag ook wat kosten, want die ga ik straks bij m'n trouwring dragen.
hallo morgen zoeken mijn vriend en ik allebij een ring uit en willen ze laten graveren is dat gratis bij lucardi? en doen ze graveren gelijk? weet iemand dat?
Ik draag nu helemaal geen ring, omdat ik erg last heb van dikke vingers. In het ziekenhuis raadden ze me aan de ring af te doen, zodat ze um straks niet door hoefden te knippen. Na de bevalling hoop ik um weer snel aan te kunnen, want ik voel me een beetje naakt. Ik ga um dan weer rechts proberen......
Volgens mij 'horen' vriendschapsringen 'officieel' rechts ja. Maar mn vriend en ik dragen ze links. Om de simpele reden dat zijn rechtervinger een hele brede knokkel heeft, waardoor de ring heel erg gaat schuiven en dat vindt hij irritant
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)
Wij droegen vriendschapsringen ook links. Wisten wel dat het rechts "hoort", maar vonden links gewoon leuker. Rechts was/is speciaal voor de trouwring . Verlovingsring ook links. En nu trouwring dus rechts. (links = rooms katholiek volgens mij)