Moderator: Moderafo's
meissie88 schreef:INderdaad, elke huisarts denkt er anders over, en handelt ook anders....M'n zus was 5 jaar geleden constant moe, moe en nog 's moe...Naar de huisarts, bloed laten prikken, en maar geen uitslag, want bij onze huisarts is een 'regel': 'Geen bericht, dan is 't goed!'
Maar wij vonden het wat vreemd, dat er niks uit het bloedonderzoek leek gekomen te zijn, wij er achteraan gebeld, krijgen we de huisarts aan de lijn: Ja maar mevrouw! Uw dochter is zó moe, het is toch logisch dat het Pfeiffer is? Daar hoeven we toch niet meer voor te bellen?![]()
Memmem schreef:Meissie, Welke huisarts hebben jullie toch? Ik heb dit nog nooit zo meegemaakt, ook niet met invallers.
-Judith- schreef:Pfeiffer kan je zeker wel 2x krijgen, alleen is de 2e keer vaak dodelijk...Is mij laatst verteld! Ze waren bang dat mijn vriend ook weer pfeiffer had (had hij jaren geleden ook een x gehad)
En toen gingen bij de huisarts gelijk allerlei alarmbellen rinkelen! Gelukkig had m'n vriend het niet, maar je schrikt wel !
bakvis schreef:Gelukkig, ik ben dus niet de enige!
Heb 9 jaar geleden echt flink pfeiffer gehad, en eigelijk nooit meer de 'oude' geworden.
Blijf veel slaap nodig hebben, kon vroeger met een paar uurtjes per nacht af, nu heb ik er minstens 7 á 8 per nacht nodig!
ook na een dagje uit, of vakantie, moet 'k echt bij tanken. Volgens onze huisarts zijn er 'gevallen die levenslang minder energie hebben' tsja...mee leren leven zeg ik dan maar, het beste er van maken en als je de kans hebt even n middagdutje doen, dat doet bij mij echt wonderen! Succes iedereen die er mee tobt; luister naar je lijf!!!
jeepeecee schreef:bij mij is pas ook bloed geprikt om combinatie moeheid en keelontsteking. daar is uitgekomen dat ik het al eens gehad heb. maar wanneernooit wat van gemerkt. mij is toen ook verteld dat het grootste gedeelte van mensen die het krijgen dit zelf niet weten en zich uit is een flinke griep/keelontsteking. en dat een klein gedeelte pfeiffer zo heftig is en een lange nasleep heeft, daardoor is pfeiffer ook bekend, dat je er heel moe van bent.
hoort hier eigenlijk niet maar: net als epilepsie er maar relatief weinig mensen zijn die wegvallen en schokken, en het overgrote deel alleen maar even afwezig is of een anders symptoom heeft. maar de stuipen zijn het bekendst bij ep.
Daatje123 schreef:Wel eens laten prikken op streptokokken? Daar ben ik een tijd (half jaar) echt ontzettend slopend moe van geweest. Volgends de internist ook niet erg bekend.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten