Moderator: Moderafo's
Hoe weet je dat homo's een instrument van de duivel zijn?
Dat zijn ze pas als blijkt dat ze geneigd zijn God en hun naaste te haten. Maar ik denk dat je er van uit gaat dat ik iets anders zeg dan ik bedoel. Ik bedoel te zeggen: zodra wij homo's en christenen elkaar los beginnen te laten DAN geven we de duivel plaats. Dat is namelijk precies wat hij wil.
En waarom is dat anders bij homo's? Want mensen van God scheiden is preciad wat Satan wil, dat is niet anders bij homo's dan bij hetro's.
Yours schreef:Luck schreef:Hoe weet je dat homo's een instrument van de duivel zijn?
Meboy antwoordde:Dat zijn ze pas als blijkt dat ze geneigd zijn God en hun naaste te haten. Maar ik denk dat je er van uit gaat dat ik iets anders zeg dan ik bedoel. Ik bedoel te zeggen: zodra wij homo's en christenen elkaar los beginnen te laten DAN geven we de duivel plaats. Dat is namelijk precies wat hij wil.
Luck reageerde met:En waarom is dat anders bij homo's? Want mensen van God scheiden is preciad wat Satan wil, dat is niet anders bij homo's dan bij hetro's.
Als we bedenken dat homofielen het vrouwelijke gevoelsleven in een mannelijk lichaam vertegenwoordigen (en lesbiennes het mannelijke gevoelsleven in een vrouwelijk lichaam) is er in principe niets aan de hand.
Yours schreef:Als we bedenken dat homofielen het vrouwelijke gevoelsleven in een mannelijk lichaam vertegenwoordigen (en lesbiennes het mannelijke gevoelsleven in een vrouwelijk lichaam) is er in principe niets aan de hand.
Yours schreef:Als we bedenken dat homofielen het vrouwelijke gevoelsleven in een mannelijk lichaam vertegenwoordigen (en lesbiennes het mannelijke gevoelsleven in een vrouwelijk lichaam) is er in principe niets aan de hand.
Ik denk dat het goed is om te weten wat er ten grondslag ligt aan het homofiel dan wel lesbisch zijn
Homofilie is de overgang van de vrouw naar het man zijn en lesbisch zijn is de overgang van de man naar het vrouw zijn.
In het geval van homofilie gaat het gevoelsleven van het vrouwelijke leven over in een mannelijk lichaam, waardoor het vaderschap weer optimaal beleefd kan gaan worden. In het geval van lesbisch zijn gaat het gevoelsleven van het mannelijke leven over in een vrouwelijk lichaam, waardoor uiteindelijk het moederschap weer ten volle beleefd kan gaan worden.
Sexualiteit is de Godswil waardoor de man/vrouw in staat gesteld wordt zichzelf voort te planten waarmede tevens de eigen toekomstige reïncarnatie mogelijk gemaakt wordt. Reïncarnatie is het steeds opnieuw ‘in het vlees’ komen van de ziel bij de conceptie van een nieuw lichaam, waarbij de ziel alle opgedane ervaringen uit de voorbij gegane levens keer op keer meeneemt. Deze ervaringen zijn in het nieuwe leven in het onderbewustzijn opgeslagen.
Sexualiteit is tevens een lichamelijke uitdrukking van de liefde naar elkaar toe. Bij de homofiele man blijft vooralsnog echter de aanwezige sexuele aantrekkingskracht naar het mannelijke geslacht bestaan; bij de lesbische vrouw blijft vooralsnog de aanwezige sexuele aantrekkingskracht naar het vrouwelijke geslacht bestaan. Het is goed te bedenken dat de zowel de heterosexuele man zowel als vrouw, ooit ook eens in respectievelijk het vrouwelijke dan wel mannelijke lichaam zullen leven.
Dat maakt het tevens eenvoudig om van homofiele/lesbische mensen te houden.
De eigen vrije wil is een onvervreemdbaar recht van de mens, op basis waarvan de eigen keuze’s gemaakt worden. Het is echter noodzakelijk om ten allen tijde, namelijk daar waar de vrijheid van de ene mens de onvrijheid van de andere mens inhoudt, in staat te zijn de uitingen van sexualiteit van zowel heterosexuele als homofiele/lesbische aard aan banden te kunnen leggen. Het is dan ook goed om, in de kern, zonder sexualiteit te kunnen leven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten