Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:Bekertje koud water naar binnen mikken als manlief staat te douchen Evelien?![]()
Ghehe, leukste reacties krijg je dan
Hippieblijhoofd schreef:Ik snap ook niet waarom je in je huwelijksnacht ineens helemaal naakt moet zijn en all the way moet gaan als je daarvoor elkaar nog nooit in ondergoed oid hebt gezien. Lijkt me nogal een grote stap.. je kunt dat beter wat rustiger aan doen. Of vóór je huwelijk of pas tijdens je huwelijk (wie zegt dat je per se ontmaagd moet worden in de huwelijksnacht tenslotte).
Hippieblijhoofd schreef:Ik snap ook niet waarom je in je huwelijksnacht ineens helemaal naakt moet zijn en all the way moet gaan als je daarvoor elkaar nog nooit in ondergoed oid hebt gezien. Lijkt me nogal een grote stap.. je kunt dat beter wat rustiger aan doen. Of vóór je huwelijk of pas tijdens je huwelijk (wie zegt dat je per se ontmaagd moet worden in de huwelijksnacht tenslotte).
Vrouw Kareltje schreef:Zo, ik ben helemaal nieuw hier op het forum. Ik heb de onderwerpen door gekeken, maar zag niets wat antwoord op mijn vraagjes geeft. Ik hoop bijna te trouwen. Ik heb een fantastische vriend. Ondanks dat hij regelmatig zegt dat hij mij mooi vind, vind ik het eng dat hij mij in ondergoed of naakt gaat zien. Ik wil mezelf niet verbergen voor hem door in de badkamer om te kleden of altijd het licht uit te hebben. Hoe ervaarden jullie die eerste dagen samen? Hebben jullie tips voor mij om van mijn onzekerheid af te komen? Hoe gingen jullie hiermee om en voelden jullie je onzeker? Ik wil niet inhoudelijk op seksualiteit ingaan, maar graag praktische informatie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten