Onze verbouwing schiet lekker op mijn man heeft vanavond onze huidige wc gesloopt (de muren dan) Als je nu naar de wc gaat zit je gewoon midden in de verbouwing

Moderator: Moderafo's
Da's bij mijn schoonzus en zwager ook zo, daar is het toilet een driehoekige ruimte, waardoor de deur echt tegen je kniëen komt. Dan wordt er al bij gezegd dat je de deur gerust open mag laten, maar toch zit je dan niet lekkerEvelien schreef:sommige wc's zijn zo nauw dat je de deur open moet houden om fatsoenlijk te kunnen zitten.
Evelien schreef:heb je in iedergeval de ruimte.....![]()
sommige wc's zijn zo nauw dat je de deur open moet houden om fatsoenlijk te kunnen zitten.
em_ma schreef:*Annet* schreef:wij hebben een bruine wc (70 jarer denk ik), die zijn we nu aan het wit verven, nee Dirk doet dat. Nu wil ik het beetje met kitsch&kitchen meuk opleuken alleen vind Dirk dat niets. Het leek mij wel wat. Of dat Pip! achtige. Wrom moet het nou altoos zo serieus, toch? Of weet iemand nog wat leuks? Soms zie je wel es van die gezellige wc's, dat wil ik ook!
Hahah, dan kan hij mijn huis beter maar niet zien![]()
Ik vind Pip echt heel erg leuk. Kun je niet hem de boel wit laten verven en de accessoires van Pip of Kitchen erbij doen? Hebben jullie allebei je zin. Dan is het toch niet zo erg voor hem?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten