En een paar dagen aan de Zwarte Zee kust, dat ga ik sowieso doen.
Moderator: Moderafo's
meissie88 schreef:Helaaaas onze wintersport gaat niet doorWe kunnen beide alleen in week 4, maar je hebt dan geen leuke reizen...Ja ze zijn er wel, maar dan echt gruwelijk duur
Ws gaan we nu paar dagen naar Bottrop, paar zaterdagen ofzo!
jaccootje85 schreef:Wij hebben ook nog geen vaststaande plannen... Ik hoop nog es een keer naar Oekraine te gaan, misschien samen met mn vriendin. Lijkt me supertof! Helaas kan mn geliefde daar niet mee naar toe...![]()
Verder zien we wel...
meissie88 schreef:Ghehe...Onze ouders vinden het prima als we op wintersport gaan met een reis, maar met z'n 2en of met 'n stel vrienden...Dan krijgen we denk ik dikke ruzie, dus dat is het probleem
Marnix schreef:meissie88 schreef:Ghehe...Onze ouders vinden het prima als we op wintersport gaan met een reis, maar met z'n 2en of met 'n stel vrienden...Dan krijgen we denk ik dikke ruzie, dus dat is het probleem
Hmmm... ik vind dat ze je daar wel iets meer eigen verantwoording in zouden mogen geven. Alsof er als je met een reis daar heen gaat, er niks kan gebeuren....
meissie88 schreef:Marnix schreef:meissie88 schreef:Ghehe...Onze ouders vinden het prima als we op wintersport gaan met een reis, maar met z'n 2en of met 'n stel vrienden...Dan krijgen we denk ik dikke ruzie, dus dat is het probleem
Hmmm... ik vind dat ze je daar wel iets meer eigen verantwoording in zouden mogen geven. Alsof er als je met een reis daar heen gaat, er niks kan gebeuren....
Ghehe..Precies, waar een wil is, is een weg, om het even grofweg uit te drukken...Maar goed...We laten hun in die waan, en gaan maar een paar zaterdagen ofzo dan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten