Vakanties 2009

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 29 nov 2008 10:18

Ik hoop begin april twee weken in NL te zijn, de zomervakantie staat nog niet vast. Waarschijnlijk komt er we bezoek uit NL, ideaal voor hen dat ze een vakantie-adresje in Roemenie hebben :)
En een paar dagen aan de Zwarte Zee kust, dat ga ik sowieso doen.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 10 dec 2008 10:45

Waah, kreeg net de overzichtlijst binnen van Amicitia. Hoop volgend jaar een reis te gaan leiden en mag kiezen... Ik krijg echt de kriebels van al die landen :D . Dat word moeilijk kiezen en ze willen het het liefst morgen voor 10 uur al weten :shock: . Maar ik wil toch eerst vrij zien te regelen op me werk en met mijn man overleggen. En dan nog een 1e, 2e en 3e keuze maken. Moeilijk moeilijk moeilijk. Ben benieuwd waar ik van de zomer uit ga komen...

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 10 dec 2008 11:21

Helaaaas onze wintersport gaat niet door :cry: We kunnen beide alleen in week 4, maar je hebt dan geen leuke reizen...Ja ze zijn er wel, maar dan echt gruwelijk duur :? Ws gaan we nu paar dagen naar Bottrop, paar zaterdagen ofzo!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 10 dec 2008 14:11

en gewoon een huisje huren ergens en gaan wintersporten? Moet het per se met een reis?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Maaike

Berichtdoor Maaike » 10 dec 2008 15:29

Wie immer: Gezinskamp en VakantieBijbelClub in Almere, komende zomer.
Verder zit er denk ik geen vakantie in, gewoon hard werken om geld te sparen voor m'n studie, en natuurlijk hard werken om m'n examen te halen.

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 10 dec 2008 18:54

In februari op wintersport, voor de eerste keer! 8)

En hopelijk in de zomer naar Zwitserland of de waddeneilanden.
AfbeeldingAfbeelding

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 10 dec 2008 19:03

meissie88 schreef:Helaaaas onze wintersport gaat niet door :cry: We kunnen beide alleen in week 4, maar je hebt dan geen leuke reizen...Ja ze zijn er wel, maar dan echt gruwelijk duur :? Ws gaan we nu paar dagen naar Bottrop, paar zaterdagen ofzo!

weekje Frankrijk met 2 personen vanaf zo'n 200 euro p.p. in die week, incl. skipas. regel er nog 2 vrienden bij, en het wordt nog een stukje goedkoper (ong. 160 euro p.p.). dat is toch niet zo duur? Dan alleen nog vervoer, eten (kun je zelf koken) en skihuur (ongeveer 70 euro). al met al kun je voor minder dan 500 euro uit zijn.
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 10 dec 2008 19:33

Ik ga in augustus waarschijnlijk nog met mijn ouders een keertje mee. Heel misschien ga ik dan als we getrouwd zijn in september op huwelijksreis, maar ik denk dat dat niet gaat lukken, dus wordt het december/januari een verlate huwelijksreis (als dat wel gaat lukken dan) :?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 dec 2008 19:35

wij hebben echt nog geen plannen.. Het ligt aan de collega van vriendlief wanneer die vakantie heeft.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 10 dec 2008 20:06

Ghehe...Onze ouders vinden het prima als we op wintersport gaan met een reis, maar met z'n 2en of met 'n stel vrienden...Dan krijgen we denk ik dikke ruzie, dus dat is het probleem ;-)

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 10 dec 2008 20:08

Wij hebben ook nog geen vaststaande plannen... Ik hoop nog es een keer naar Oekraine te gaan, misschien samen met mn vriendin. Lijkt me supertof! Helaas kan mn geliefde daar niet mee naar toe... :(
Verder zien we wel...
Szent az Úr

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 dec 2008 08:33

jaccootje85 schreef:Wij hebben ook nog geen vaststaande plannen... Ik hoop nog es een keer naar Oekraine te gaan, misschien samen met mn vriendin. Lijkt me supertof! Helaas kan mn geliefde daar niet mee naar toe... :(
Verder zien we wel...

doennn

zonder geliefde kan het ook. :wink:

vriendlief is samen met een vriend naar het buitenland geweest voor een vakantie.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 11 dec 2008 09:11

meissie88 schreef:Ghehe...Onze ouders vinden het prima als we op wintersport gaan met een reis, maar met z'n 2en of met 'n stel vrienden...Dan krijgen we denk ik dikke ruzie, dus dat is het probleem ;-)

Hmmm... ik vind dat ze je daar wel iets meer eigen verantwoording in zouden mogen geven. Alsof er als je met een reis daar heen gaat, er niks kan gebeuren....
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 11 dec 2008 09:47

Marnix schreef:
meissie88 schreef:Ghehe...Onze ouders vinden het prima als we op wintersport gaan met een reis, maar met z'n 2en of met 'n stel vrienden...Dan krijgen we denk ik dikke ruzie, dus dat is het probleem ;-)

Hmmm... ik vind dat ze je daar wel iets meer eigen verantwoording in zouden mogen geven. Alsof er als je met een reis daar heen gaat, er niks kan gebeuren....

Ghehe..Precies, waar een wil is, is een weg, om het even grofweg uit te drukken...Maar goed...We laten hun in die waan, en gaan maar een paar zaterdagen ofzo dan

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 11 dec 2008 10:37

meissie88 schreef:
Marnix schreef:

Ghehe..Precies, waar een wil is, is een weg, om het even grofweg uit te drukken...Maar goed...We laten hun in die waan, en gaan maar een paar zaterdagen ofzo dan

Haha ja, en wie zegt dat je dan gaat skiën ;)

Toch begrijp ik wel dat ouders er huiverig voor zijn, ook al is het onterecht dat ze dat in andere situaties niet zijn.
Mijn moeder vindt het juist belangrijk dat we een paar keer met elkaar op vakantie zijn geweest voor we gaan trouwen. 'Dan weet je tenminste zeker dat je elkaar een beetje aankunt'. Zit ook wel wat in, een vakantie van twee weken is écht wel anders dan de weekenden. En voor de rest van je leven, das best lang! :)
pobody's nerfect

Terug naar “Archief”