Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:ik strijk eigenlijk alle kleding, rompertjes van de kinderen ook. Ondergoed van mijn man en mijzelf niet. Ook over theedoeken gaat de strijkijzer. Wel heb ik inderdaad een aantal dingen afgeleerd, ik strijk bijvoorbeeld ons dekbedovertrek niet meer, die van de jongens trouwens ook niet en de hydrofielen strijk ik ook niet meer.
Ik heb trouwens helemaal geen hekel aan strijken. ik zet muziek aan en praise lekker mee en dan is het zo gebeurt.
Strijk je m nu wel of niet ?Ansje schreef:Ik strijk ook alles op ondergoed na. Tegenwoordig strijk ik ook mn dekbedovertrek niet meer...dat is ook zo'n wezenloos groot ding van 240x220. Dus die strijk ik lekker glad en dan zie je het echt niet meer...
'k Heb eigenlijk nooit zin in strijken, maar als ik eenmaal bezig ben vind ik het wel leuk en ik ben altijd weer verbaasd hoe snel ik klaar ben
kwebbel schreef:Strijk je m nu wel of niet ?Ansje schreef:Ik strijk ook alles op ondergoed na. Tegenwoordig strijk ik ook mn dekbedovertrek niet meer...dat is ook zo'n wezenloos groot ding van 240x220. Dus die strijk ik lekker glad en dan zie je het echt niet meer...
'k Heb eigenlijk nooit zin in strijken, maar als ik eenmaal bezig ben vind ik het wel leuk en ik ben altijd weer verbaasd hoe snel ik klaar ben
kwebbel schreef:oke duidelijkik zet dat dekbedovertrekset trouwens op een kort programma, ik ga m echt niet anderhalf uur aanzetten
hij wordt nooit vies, hoogstens in getranspireerd. Hoe doen jullie dat? Kort programma voor het dekbedovertrekset? Witte was doe ik wel altijd op 60graden, dat is anderhalf uur.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten