airke,
Ik vind het jammer dat je zo geïrriteerd reageert op mijn vraag. Ik zou het prettig vinden als we deze discussie op een positieve manier kunnen voeren, dus ook als je een geheel andere mening hebt.
Moderator: Moderafo's
Chris7 schreef:afwijzing-eenzaamheid-zelfmedelijden-ellendigheid-depressiviteit-wanhoop of hopeloosheid-dood of zelfmoord
In antwoord op de stelling van TS: eens met Dwaler! Niet elke afwijzing doet met elke persoon evenveel. Niet iedereen wordt er onzeker door, de één trekt zich bepaalde dingen nu eenmaal meer aan dan de ander...dwaler schreef:Ik denk dat onzekerheid wel voort kan komen uit afwijzing,
maar dat het ook aan jezelf ligt hoe jij ermee omgaat.
Als jij weet waar je voor staat, zal het je niet veel doen hoe een ander over je denkt.
Als je al bang bent afgewezen te worden en je krijgt die negatieve bevestiging, zal dat je onzekerheid alleen maar vergroten.
liefs,
Chris7 schreef:floefloe,
Ik had je vraag al een beetje zien aankomen: Ik denk dat niet-christenen slechts voor een deel geholpen kunnen worden, al vraag ik mij af of ze dat zelf ook beseffen. Volgens mij kan er alleen door wat Jezus voor ons heeft gedaan aan het kruis sprake zijn van een volledig herstel. Jezus is namelijk niet alleen voor onze zonden gestorven, maar ook voor onze ziektes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten