Lalage schreef:Kortom: het is soms lastig om met je schoonouders om te gaan, omdat je van huis uit anders gewend bent. Maar als je goed je best doet dan valt er vaak wel wat van te maken.
Helemaal mee eens! Is ook mijn eigen ervaring.
Moderator: Moderafo's
Merisja schreef:Lalage schreef:Kortom: het is soms lastig om met je schoonouders om te gaan, omdat je van huis uit anders gewend bent. Maar als je goed je best doet dan valt er vaak wel wat van te maken.
Helemaal mee eens! Is ook mijn eigen ervaring.
MissF schreef:Waarom vinden vrouwen over het algemeen dat ze geen leuke schoonmoeder hebben, maar zeggen ze allemaal dat hun eigen vriend of man wel een leuke schoonmoeder heeft?
LeChat schreef:@Galateia: Da's wel heftig zeg, om dat zo te zeggen... moet je maar durven. Maar ja, als ze erop aandringt. Heeft ze ook gezegd wat ze van jou vindt?
Galateia schreef:Jazeker. Ze vindt me een aardige meid, maar ik ga naar de verkeerde kerk. In het begin vond ze me daarom echt helemaal niks, nu 'waardeert' ze me, maar ze bidt nog elke dag dat mijn man en ik 'terugkeren' tot haar kerk. Ook vond/vindt ze dat ik teveel invloed op haar kinderen had/heb. Ach, ze is gewoon een raar mens. Tussen ons zal het nooit meer wat worden en dat maakt ook niks uit, dat is goed zo, dan is iedereen tevreden en wordt er niemand gekwetst.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten