Lalage schreef::shock: Zoveel kleren heb ik helemaal niet...
Wees gerust: ik ook niet

Het klinkt wel geweldig! Als ik later een heleboel geld verdien wil ik ook heel veel kleren

Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:En sorry, ik zou niet kunnen leven met zo'n beperkte garderobe zoals jij beschrijft![]()
mw schreef:Galateia schreef:En sorry, ik zou niet kunnen leven met zo'n beperkte garderobe zoals jij beschrijft![]()
en waarm zou je dan niet kunnen leven?
ik begrijp dat je voor de klas staat of iets dergelijks, dus wat gevarieerde kleding oke. Ik merkte altijd heel snel op als de docenten vaak hetzelfde droegen.
em_ma schreef:Mijn kleding past ook niet meer in mn kledingkast, maar dat komt omdat ik een hele kleine kledingkast heb![]()
Ik heb niet echt heel veel kleding, gemiddeld volgens mij.
Meestal shop ik bij H en M, the Sting, Zara en Vero Moda, is ook niet zo heel erg duur en t zit gewoon perfect.
Als ik hele dure kleding koop of iets net nieuw aan heb, gaat het altijd of stuk, ofer komt smeer op, of er komen vlekken in waarvan ik geen idee heb hoe dat gebeurd is.
Wie heeft hier trouwens een schoenentic?
Ik probeer me voor te stellen waarom sommige vrouwen 30 paar schoenen hebben, maar ik kan daar echt niet bij. Dat je daar zoveel geld aan uitgeeft en wat heb je dr aan, aan zoveel schoenen (help nu klink ik net als een man).
Ik heb zelf 2 paar laarzen, slippers en 3 soorten schoenen (ballerina 's, puntschoenen, etc).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten