kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 20 mei 2008 16:00

Lalage schreef::shock: Zoveel kleren heb ik helemaal niet...

Wees gerust: ik ook niet ;/ En ik denk dat de gemiddelde vrouw wel wat minder kleding heeft dan Galateia :P

Het klinkt wel geweldig! Als ik later een heleboel geld verdien wil ik ook heel veel kleren :P

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 20 mei 2008 16:14

Wouw, zoveel kleren? Kheb er wel een berg, maar zoveel?? Ben wel blij met mijn kledingkast met IKEA trucjes. Zo heb ik een stang met daaraanvast nog een stang zodat ik twee lagen boven elkaar kan hangen en eventueel kan dat gedeelte breeder of juist smaller. Heb ik veel lange kleding dan schuift hij op, hebi k veel korte kleding, dan schuif ik hem uit en hang onderin rokjes en daarboven blousjes en shirtjes... IDEAAL.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 20 mei 2008 16:19

Nou, denken jullie echt dat ik zoveel kleren heb? Ok, meer dan mijn zus of moeder, dat zie ik ook wel. Maar toch echt niet minder dan een vriendin van me (ok, die heeft ook een kledingtik). En zeker minder dan mijn kersverse schoonzus. Die heeft echt megaveel kleding.

Nou ja. Ok, als je al mijn hangkleding en vrijetijdskleding bij elkaar doet erbij, ja, dan heb ik wel megaveel ja. Eigenlijk heb ik gewoon twee garderobes, zeg maar. Een standaard (voor boodschappen, ff langs mn moeder, noem maar op) en een mooie/aparte/bijzondere. En dat kan ik dan weer mengen. Ofzo.

Uhm. Ik weet het niet meer. Ok. Ik heb veel kleren. Minimaal 45 hemdjes denk ik 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 20 mei 2008 16:33

Wow ik heb er 5 ofzo. Van 't weekend m'n kledingkast uitgemest en tot de ontdekking gekomen dat we eigenlijk toch nog wel wat kleren nodig hebben. Dus dat wordt shoppen als 't vakantiegeld er is!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 20 mei 2008 17:19

ik heb precies genoeg kleding om iedere week te wassen en toch elke dag schoon aan te trekken. Niet dat ik dat doe, maartoch. Ik geef toe dat ik het pure onzin vind om zoveel kleding te hebben, sommige mensen zijn echt erg daarin vind ik :oops: Ik bedoel, wat moet je nu met zoveel kleding? Je kunt dat geld toch wel ergens beter voor gebruiken? Ook al kost het maar 1 of 2 euro per hemd...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 20 mei 2008 17:29

Hey, dat zijn geen 'hemden', maar mooie strakke hemdjes, vaak met kanten randjes enzo!

En sorry, ik zou niet kunnen leven met zo'n beperkte garderobe zoals jij beschrijft :|

Ik houd ervan, maar geef er helemaal niet veel geld aan uit; ik heb zo mijn manieren om mijn kasten te vullen. Ik vind uiterlijke verzorging - en kleding reken ik daar ook bij - heel erg belangrijk. Ik vind het gewoon belangrijk om er vrouwelijk en verzorgd bij te lopen :mrgreen:

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 20 mei 2008 17:39

Galateia schreef:En sorry, ik zou niet kunnen leven met zo'n beperkte garderobe zoals jij beschrijft :|

en waarm zou je dan niet kunnen leven?

ik begrijp dat je voor de klas staat of iets dergelijks, dus wat gevarieerde kleding oke. Ik merkte altijd heel snel op als de docenten vaak hetzelfde droegen.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 20 mei 2008 17:42

beperkt is het niet, voor mensen met zo'n grote garderobe als jou misschien wel, maar ik heb genoeg te combineren. Oke nu ik zwanger ben is mijn 'basis' collectie: 1 spijkerrok, 1 zwarte lange jurk, 1 bruine/beige rok en 1 witte zomerbroek. Morgen hoop ik er nog een rok bij te kopen en wat shirtjes, maar voor 'normaal' heb ik ook echt niet extreem veel extra dan dit hierboven. En als ik een feestje oid heb zorg ik ook echt wel dat ik er vrouwelijk en netjes uitzie, maar voor mij geen kanten hemdjes, moet er niet aan denken. Al zou ik mn kast wel wat overzichtelijker willen hebben, maar daar is geen ruimte voor opt moment.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 20 mei 2008 17:45

Voor m'n werk draag ik een uniform en daar meestal een gekleurd t-shirt (met lange mouwen) of hemdje onder. Inmiddels zijn die bijna aan een vervangbeurt toe door 't vele wassen. Thuis heb ik meestal wat makkelijks aan maar 'k vind 't wel leuk om als ik s weg ga of in 't weekend wat leuks aan te trekken en dat ik dan ook wat uit te kiezen heb.
'k Heb op dit moment maar 1 nette spijkerbroek, 'k wil dan ook wel 2 nieuwe hebben. Een stuk of 5 leuke t-shirts en 5 leuke/mooie hemdjes vind ik dan wel weer genoeg. Ach ieder zo z'n ding.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 20 mei 2008 17:47

mw schreef:
Galateia schreef:En sorry, ik zou niet kunnen leven met zo'n beperkte garderobe zoals jij beschrijft :|

en waarm zou je dan niet kunnen leven?

ik begrijp dat je voor de klas staat of iets dergelijks, dus wat gevarieerde kleding oke. Ik merkte altijd heel snel op als de docenten vaak hetzelfde droegen.

Natuurlijk zou ik het wel overleven, maar ik zou er niet gelukkig van worden.

Inderdaad: ik ben docent en ik let dus echt wel op mijn kleding. Inmiddels sta ik er ook wel om bekend op school: leerlingen die hebben geprobeerd om het aantal truitjes bij te houden bijvoorbeeld 8)

Maar goed. Verder houd ik gewoon van mooie stoffen, lieve kleuren, etc. Ik ontwerp en naai ook het een en ander zelf. Als meisje tekende ik al kledingstukken op allerlei papiertjes. Ik heb een eigen stijl. Het is gewoon een deel van mijzelf. Anderen kunnen zich mij ook niet voorstellen zonder die stijl... en met veel plezier jaag ik op kledingstukken die daarin passen. Vorige week trouwde mijn broertje en ik had wel 4 ongedragen outfits gevonden, waar ik uit kon kiezen. Outfits die mijn zus bijvoorbeeld nooit aan zou trekken, laat staan bedenken. Heerlijk vind ik dat 8)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 20 mei 2008 18:27

Galateia waar woon je en welke maat heb je, dan komen we een keer bij jou in de kast neuzen als we iets speciaals nodig hebben. Je kan je outfit wel verhuren meid. Crisismina, ik zit met mijn mond wagenwijd open!!!! :shock: :idea: :idea: :idea:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 20 mei 2008 18:37

Huh? Waarom dat dan? Nou, dan kan ik er geld op verdienen, want de meeste kledingstukken zijn niet duurder dan 20 euro geweest 8)

Maar ben erg zuinig op mijn mooie kleding...

En ik loop er niet altijd heel apart bij, hoor. Wel in 'mijn' kleurtjes en mijn stijltje, maar de echt aparte dingen bewaar ik voor bruiloften enzo.

Het is gewoon mijn dingetje. Op bruiloften enzo doe ik ook altijd het haar van de meeste vrouwen, inclusief de bruid. Dat soort dingen... vind ik gewoon leuk :mrgreen:

Maarre, even ontopic: mijn man heeft die kast voor me in elkaar gezet met zijn 2 rechterhanden 8)

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 20 mei 2008 20:24

Mijn kleding past ook niet meer in mn kledingkast, maar dat komt omdat ik een hele kleine kledingkast heb :wink:
Ik heb niet echt heel veel kleding, gemiddeld volgens mij.
Meestal shop ik bij H en M, the Sting, Zara en Vero Moda, is ook niet zo heel erg duur en t zit gewoon perfect.
Als ik hele dure kleding koop of iets net nieuw aan heb, gaat het altijd of stuk, ofer komt smeer op, of er komen vlekken in waarvan ik geen idee heb hoe dat gebeurd is.

Wie heeft hier trouwens een schoenentic?
Ik probeer me voor te stellen waarom sommige vrouwen 30 paar schoenen hebben, maar ik kan daar echt niet bij. Dat je daar zoveel geld aan uitgeeft en wat heb je dr aan, aan zoveel schoenen (help nu klink ik net als een man :shock: ).
Ik heb zelf 2 paar laarzen, slippers en 3 soorten schoenen (ballerina 's, puntschoenen, etc).
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

corne91
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor corne91 » 20 mei 2008 20:32

em_ma schreef:Mijn kleding past ook niet meer in mn kledingkast, maar dat komt omdat ik een hele kleine kledingkast heb :wink:
Ik heb niet echt heel veel kleding, gemiddeld volgens mij.
Meestal shop ik bij H en M, the Sting, Zara en Vero Moda, is ook niet zo heel erg duur en t zit gewoon perfect.
Als ik hele dure kleding koop of iets net nieuw aan heb, gaat het altijd of stuk, ofer komt smeer op, of er komen vlekken in waarvan ik geen idee heb hoe dat gebeurd is.

Wie heeft hier trouwens een schoenentic?
Ik probeer me voor te stellen waarom sommige vrouwen 30 paar schoenen hebben, maar ik kan daar echt niet bij. Dat je daar zoveel geld aan uitgeeft en wat heb je dr aan, aan zoveel schoenen (help nu klink ik net als een man :shock: ).
Ik heb zelf 2 paar laarzen, slippers en 3 soorten schoenen (ballerina 's, puntschoenen, etc).

hoeveel?:| haha ik heb 1 paar schoenen en 1 paar veiligheidsschoenen in mijn bezit, en ben er gelukkig mee :mrgreen: haha

kom misschien doordat ik man ben?... 8)
Those who see Gods hand in everything, better leave everything in Gods Hands...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 20 mei 2008 20:34

Maar kleden jullie je eigen dan tig keer per dag om of zo?

Terug naar “Archief”