Grappig om de verhalen van Eleos te lezen. De organisatie is idd niet opperbest, en het duurt even voordat je de juiste behandeling krijgt, maar verder hebben wij thuis ondanks dat goede ervaringen met Eleoss...
Sterkte ermee Rianne
Moderator: Moderafo's
Funlover schreef:Grappig om de verhalen van Eleos te lezen. De organisatie is idd niet opperbest, en het duurt even voordat je de juiste behandeling krijgt, maar verder hebben wij thuis ondanks dat goede ervaringen met Eleoss...
Sterkte ermee Rianne
Evelien schreef:maar Timon en Eleos zijn toch in behandeling ook anders, en dan bedoel Timon daar woon je in een huis met allemaal mensen en eleos is dagbehandeling. IS het voor jouw dan niet "rustiger" om dan naar Timon te gaan?
Loucom schreef:Wat vond je tegenvallen dan, als ik het zo kan noemen?
Mhm, ik woon in een huis met één keer verplicht eten en gezamenlijke avond per week, een keer samen ontbijten per week, twee avonden per maand vrijwilligerswerk, en verder vaak leuke dingen samen en paar keer per jaar een weekend (opruimweekend, schilderweekend, thuisweekend, weekendje weg, etc). Veel mensen zeggen dan ook: pft, je hebt er nogal wat voor over, maar zo zie ik het juist helemaal niet, die momenten zijn ook een rustpunt in de week en bovendien lijkt het ook veel meer dan het daadwerkelijk is.Ri@nne schreef:Loucom schreef:Wat vond je tegenvallen dan, als ik het zo kan noemen?
Wat me vooral vreselijk lijkt is dat je zoveel moet. Je moet van maandag tot donderdag 2x avondeten meeeten, 1x mee koffiedrinken s avonds en er zijn vergaderingen en leuke avonden en weet ik veel wat. Best logisch dat dat moet maar ik woon nu bijna een jaar op mezelf en ik kan echt neit tegen die structuur. Verder is het gewoon praktisch onmogelijk om s avonds twee keer mee te eten bijv. omdat ik zoveel andere dingen heb, dan zou ik die af moeten zeggen maar dat wil ik ook niet.
Ook heb ik niet veel moeite met op mezelf wonen, dat gaat best goed en dan ben ik al mn vrijheid kwijt voor mn gevoelDus ja ik heb nog twee maanden om een keus te maken dus ik zie nog wel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten