De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 17 mei 2008 11:34

ja in het midden zitten stuk of wat stickers en die kun je op een product plakken en dan krijg je korting!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 mei 2008 11:35

oké bedankt... ga ik maanda geens kijken!

ik ben nl over op pampers... ik had julia na de warme periode een luier omgedaan en heel haar lekkere trappelen ed was weg! dus, maar weer een pamper....

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 17 mei 2008 11:38

Sarah heeft netjes geslapen tot 7 uur!!! Daarna nog een uur liggen roepen in bed en dáárna pas huilen, dus rond half 9 zijn we er maar uit gegaan :D

Overdag is ze wel rustig en lief, met dreumes-streken :wink:
Ze is nu zo moe dat ze tijdens het eten bijna in slaap valt, maar ze moet het nog even uitzingen want we stappen zo in de auto....

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 17 mei 2008 12:08

paprikameisje2 schreef:oké bedankt... ga ik maanda geens kijken!

ik ben nl over op pampers... ik had julia na de warme periode een luier omgedaan en heel haar lekkere trappelen ed was weg! dus, maar weer een pamper....

Die zitten hier niet meer in de foldertjes die in de winkel liggen, werden allemaal meegejat

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 mei 2008 12:15

dikke pech, anders probeer ik wel ff iemand in zwolle die die zegles gebruikt

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 17 mei 2008 18:13

ik heb een ah folder met joker stickers waar ik niets mee doe

wie zijn adres pb-t krijgt ze opgestuurd!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 17 mei 2008 18:26

In de folders van de winkel zitten ze nooit hoor(bij geen een winkel, bij de kortingstickers van de Hema ofzo ook nooit. En bij de AH ook niet), maar je kan ze altijd ff bij de service balie vragen.
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

blompje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor blompje » 17 mei 2008 18:30

Funlover schreef:In de folders van de winkel zitten ze nooit hoor(bij geen een winkel, bij de kortingstickers van de Hema ofzo ook nooit. En bij de AH ook niet), maar je kan ze altijd ff bij de service balie vragen.

bij de Hema zitten ze er altijd wel in!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 17 mei 2008 18:45

blompje schreef:
Funlover schreef:In de folders van de winkel zitten ze nooit hoor(bij geen een winkel, bij de kortingstickers van de Hema ofzo ook nooit. En bij de AH ook niet), maar je kan ze altijd ff bij de service balie vragen.

bij de Hema zitten ze er altijd wel in!

Oh das maf. Bij ons zaten ze er nooit in. (Heb er gewerkt) Ze lagen dan bij de klantenservice of bij de kassa.

Bij de folders die door de bus komen zitten ze altijd wel, maar anders gaan mensen alle stickers jatten in de winkel, en das ook niet de bedoeling!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 17 mei 2008 20:24

*Annet* schreef:ik heb een ah folder met joker stickers waar ik niets mee doe

Ik heb ze net bij het oud-papier gegooid maar als iemand ze wil hebben haal ik ze er wel weer uit.

Hier halen we ook wel eens speelgoed bij de kringloopwinkel, rommelmarkt is ook leuk. Alleen zijn de mensen hier nogal zuinig, er ligt bijna nooit mooi spul voor weing geld.

Pol, kan je oppaskindje ook naar buiten bij jou? Bij ons doen ze namelijk bijna niet anders.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 17 mei 2008 20:50

Memmem schreef:
*Annet* schreef:ik heb een ah folder met joker stickers waar ik niets mee doe

Ik heb ze net bij het oud-papier gegooid maar als iemand ze wil hebben haal ik ze er wel weer uit.

Hier halen we ook wel eens speelgoed bij de kringloopwinkel, rommelmarkt is ook leuk. Alleen zijn de mensen hier nogal zuinig, er ligt bijna nooit mooi spul voor weing geld.

Pol, kan je oppaskindje ook naar buiten bij jou? Bij ons doen ze namelijk bijna niet anders.

Ja, hij kan hier heerlijk in de tuin spelen, zandbak, glijbaan, met mooi weer zwembad, wip, duowip, bal, kortom zon beetje alles wat in peuterland leuk is. Maar het leukste...... sleutelen, breken, slopen, etc. Hij zoekt uitdaging. Die meiden van mij gaan zitten fantaseren, popje fles, pannekoeken bakken, stroop erop en alles spelen ze na. Dat vind hij niks en verdiept zich liever in het hoe het in elkaar zit, batterijen uit afstandsbediening, kijken hoever ik kan buigen voordat het barst etc. Daarom zoek ik geschikt speelgoed en vraag hier om advies aan al die jongensmoeders.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 18 mei 2008 12:06

Pol, als een rommelmarkt bijna is afgelopen gaan alle restanten in de kliko, vraag of jij het electronica e.d. hebben mag voor je oppaskindje. Als hij het heeft gesloopt gooi jij het alnog weg.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 18 mei 2008 12:28

*Annet* schreef:Pol, als een rommelmarkt bijna is afgelopen gaan alle restanten in de kliko, vraag of jij het electronica e.d. hebben mag voor je oppaskindje. Als hij het heeft gesloopt gooi jij het alnog weg.

een karrevracht oude radios computers, cdspelers, boormachines etc..... :roll:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 19 mei 2008 13:01

Lammetje jij had een tijdje terug over een kinderwagen is dit niet wat voor je?

Afbeelding

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 19 mei 2008 13:10

Wauw, die ziet er opzich wel stoer uit, maar het lijkt me een beetje saai voor het achterste kind, die ziet niks :roll:

Terug naar “Archief”