Stukjes voor op bruiloft gezocht

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 12 apr 2008 18:10

En dat vind ik nou weer nergens op slaan.
Ik vond het gewoon tof dat mensen hun best hadden gedaan. Het ging me totaal niet om de stukjes (wij hadden sowieso al aangegeven dat we niet teveel stukjes wilden, dus het waren er maar een paar), maar om de intentie waarmee mensen het hadden gedaan.
Mijn vriendinnen van de middelbare school deden een stukje, wat gewoon keilief was. De hele zaal had er niks aan, maar ik vond het gaaf dat ze zoiets voor mij hadden georganiseerd. En dan doet die hele zaal er niet meer toe, dan telt alleen de moeite van hun nog!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 12 apr 2008 18:34

haha kan je nagaan wat ieders smaak is :D mijn schoonzus werkte op een kinderdagverblijf, mag je raden wat voor stuk zij deden :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Flappie
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 12 apr 2008 20:32

MissF schreef:En dat vind ik nou weer nergens op slaan.
Ik vond het gewoon tof dat mensen hun best hadden gedaan. Het ging me totaal niet om de stukjes (wij hadden sowieso al aangegeven dat we niet teveel stukjes wilden, dus het waren er maar een paar), maar om de intentie waarmee mensen het hadden gedaan.
Mijn vriendinnen van de middelbare school deden een stukje, wat gewoon keilief was. De hele zaal had er niks aan, maar ik vond het gaaf dat ze zoiets voor mij hadden georganiseerd. En dan doet die hele zaal er niet meer toe, dan telt alleen de moeite van hun nog!

Het is maar net wat voor bruiloft je wilt. Een bruiloft in een zaaltje vind ik sowieso weinig aan, ik houd dan meer, zoals ik al een aantal keer heb meegemaakt, van een ongedwongen tuinfeest waar iedereen gewoon gezellig van de ene naar de andere persoon wandelt.
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 12 apr 2008 21:40

Is ook zo, dat had ook onze voorkeur. En zouden we ook doen, met enorme partytenten, maar in Nederland is dat nou eenmaal niet zo verstandig, omdat je altijd het weer tegen kunt hebben. En dat was bij ons zo, dus waren we dolblij met onze grote zaal met verwarming en dak.
Maar ik reageerde vooral op je post dat alle stukjes onzin zijn (of zoiets). Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik heb zo vaak domme stukjes gezien, maar als je weet dat het veel voor een bruid of bruidegom betekent, dan is het toch oke? Dan ben ik al blij voor dat bruidspaar. En daar gaat het volgens mij om.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Flappie
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 12 apr 2008 21:55

MissF schreef:Is ook zo, dat had ook onze voorkeur. En zouden we ook doen, met enorme partytenten, maar in Nederland is dat nou eenmaal niet zo verstandig, omdat je altijd het weer tegen kunt hebben. En dat was bij ons zo, dus waren we dolblij met onze grote zaal met verwarming en dak.
Maar ik reageerde vooral op je post dat alle stukjes onzin zijn (of zoiets). Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik heb zo vaak domme stukjes gezien, maar als je weet dat het veel voor een bruid of bruidegom betekent, dan is het toch oke? Dan ben ik al blij voor dat bruidspaar. En daar gaat het volgens mij om.

Je hebt gelijk. Alleen dat veranderd er nog niets aan dat ik het geen hol aan vind :wink: Het kan wel leuk zijn als je een enorm lollig persoon in de familie hebt, maar meestal is het maar lauw. Van mij hoeft het dan ook niet. Maar ieder zen meug.
And I love you

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 13 apr 2008 11:49

Precies. Als het voor Flappie alleen maar ergernis betekent moeten familie en vrienden als hij ooit gaat trouwen vooral niks aan stukjes gaan doen. Ieder stukje zou dan een gebrek aan respect en liefde voor de bruidegom zijn :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 13 apr 2008 17:11

ow... maar het stukje voor jou bruiloft Flappie ligt al lang klaar :roll:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Flappie
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 13 apr 2008 17:53

Gerdien B. schreef:ow... maar het stukje voor jou bruiloft Flappie ligt al lang klaar :roll:

Daar was ik al bang voor, vandaar dat ik dat hier alvast probeer af te wenden 8)
And I love you

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 13 apr 2008 18:10

proberen zegt nog niet dat het ook daadwerkelijk gaat lukken 8)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 27 mei 2008 11:13

Haha... arme flap..

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 27 mei 2008 20:06

Flappie schreef:Sowieso zijn alle stukjes geen hol aan! Tenzij je een ontzettende komiek in de familie heb. Maar al die afgezaagde stukjes als abc, iets met boodschappen e.d....ik krijg dan altijd spontaan braakneigingen. Geef mijn portie maar aan Fikkie!

Ik vind het altijd wel leuk als vrienden of familie gewoon iets naspelen wat jij in het verleden gedaan of meegemaakt hebt. Een vriend of familielid speelt dan degene die nu bruid of bruidegom is . Is grappig om te zien hoe je in het dagelijks leven was :)
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Rufi
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Rufi » 28 mei 2008 07:53

Het kán leuk zijn ja, maar ook vreselijk. Ik was een tijd geleden op een bruiloft waar de familie van de bruidegom ook wat dingen van vroeger ging naspelen. Vreselijk, ze konden echt niet spelen. Het was vast grappig bedoeld maar zo kwam het niet over. Daarbij duurde het dan ook nog eens veel te lang. Dan zit ik wel met kromme tenen hoor.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 28 mei 2008 08:08

Doe het nooit uit verplichting, maar alleen omdat je gewoon zeker weet dat je er iets leuks van kunt maken én het een toevoeging is voor zo'n feest.
pobody's nerfect

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 28 mei 2008 08:25

Ik heb als ceremoniemeester van zwager te horen gekregen dat ik alle aanvragen voor stukjes moet weren. Ja dahag. Nu zeker niet meer :mrgreen:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 28 mei 2008 08:56

En als ze nou serieus een hekel hebben aan die stukjes? Dat kan ik me in ieder geval levendig voorstellen want voor mij hoeft 't ook niet. :wink: Mijn schoonfam is er wel van, dus zeker weten dat er stukjes komen, maar die zullen dan ongetwijfeld m.n. over mijn aanstaande gaan, terwijl mijn (kleine) familie er helemaal niet aan zal doen, misschien m'n vriendinnen wel, maar die weten dat ik er niks aan vind... Aan de ene kant kom ik er dan mooi vanaf natuurlijk, aan de andere kant is het ook wel een beetje onevenwichtig dan. Naja... maakt ook niet uit.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”