Gezin en financiën (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 apr 2008 07:24

Ik vind tuinmeubelen sowieso duur.
Wij hebben echt stad en land afgezocht om goedkopere te krijgen, ipv al die tuinsets bij tuincentra enzo. Kost mij teveel. We hebben nu wel de 4 stoelen, maar nu moet er nog een witte, langwerpige opklaptafel bij. En die is bijna onvindbaar.
Wij hebben, gelukkig, alleen een balkon/dakterras, dus dat scheelt qua plantjes al. Ik heb een stel manden staan met bloemetjes, en balkonbakken aan de rand. En dat kan allemaal zomer en winter door blijven staan.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 apr 2008 07:25

MissF schreef:Ik vind tuinmeubelen sowieso duur.
Wij hebben echt stad en land afgezocht om goedkopere te krijgen, ipv al die tuinsets bij tuincentra enzo. Kost mij teveel. We hebben nu wel de 4 stoelen, maar nu moet er nog een witte, langwerpige opklaptafel bij. En die is bijna onvindbaar.
Wij hebben, gelukkig, alleen een balkon/dakterras, dus dat scheelt qua plantjes al. Ik heb een stel manden staan met bloemetjes, en balkonbakken aan de rand. En dat kan allemaal zomer en winter door blijven staan.

www.marktplaats.nl!! te kust en te keur, en vaak nog goed spul ook!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 apr 2008 07:27

paprikameisje2 schreef:

www.marktplaats.nl!! te kust en te keur, en vaak nog goed spul ook!

Ja, maar ik ben bang dat wij te kieskeurig zijn. We wilden persé van die grijze standenstoelen. Omdat we grijze balkonbakken hebben en het lekker modern vinden voor een balkon, en omdat die stoelen geen kussens nodig hebben en niet zo lang nat blijven. En die zijn nu gewoon in, dus mensen verkopen ze nog niet.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 apr 2008 07:28

hier zit in de buurt een outlet van tuinmeubels en dat scheelt echt honderden euro's altijd mooi meegenomen maar tuinmeubels zijn gewoon duur en zeker als je ze van een betere kwalitieit neem maar ze gaan wel erg lang mee.
Wij hebben een behoorlijk grote tuin maar grotendeels is betegeld (en dat vind ik helemaal niet erg) maar wij zetten ook veel potten en bakken met bloemen neer. Is erg makkelijk en onderhouds vriendelijk. en het stuk tuin wat open is komt buxus rond heen en lavendel rozen en hortensia's
een beetje een boerentuin wordt het :D

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 apr 2008 07:48

Sjonge wat een gezeur, dan zet je toch gewoon een stoel van binnen naar buiten.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 09 apr 2008 07:53

Inderdaad. En anders zou ik echt gewoon via marktplaats ofzo iets leuks kopen. Of bij de Kwantum of Leenbakker, daar heb je ook altijd goedkope tuinmeubels.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 apr 2008 07:58

wij hebben gewoon bij de leenbakker een leuk bankje gekocht en bij de karwei stoelen en m'n vriend had nog twee tuinstoelen! Nou klaar is kees!

sela

Berichtdoor sela » 09 apr 2008 08:02

Lalage schreef:Sjonge, dan zet je toch gewoon een stoel van binnen naar buiten.

:mrgreen: :P

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 09 apr 2008 08:12

Laatst één tuinstoel voor E160,- gekocht. :o
Was kadootje voor iemand die trouwde.

Mij maakt t niets uit.
Heb net zo goed een plastic stoel die je gratis bij een pakje boter krijgt.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 apr 2008 09:11

wij hebben een hele grote hoekbank die is nu 2 maanden oud en zijn al 4 kussens vervangen omdat er draden uitsteken (slecht afgewerkt) Net kwam er weer een man van de zaak waar wij die bank gekocht hebben en ben even flink boos geworden!
Nu heeft hij overal foto's van gemaakt en hij gaat het gelijk bespreken op de zaak. Ben erg benieuwd wat eruit komt. Dan koop je ''kwaliteit'' en dan zo maar zeer waarschijnlijk krijgen we een hele nieuwe bank of anders geld terug (wil ik zelf niet want dit is onze droom bank)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 09 apr 2008 09:14

AikonGirl schreef:Laatst één tuinstoel voor E160,- gekocht.

:shock:

daar kun je 2 tassen vol kleren voor kopen in de uitverkoop/sample sale/whatever :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 09 apr 2008 12:21

wij zijn ook bezig met de tuin, nou ja tuin het wordt voor het grootste gedeelte gestraat, wildverband met getrommelde stenen. en er wordt een een grote bloembak afgezet (1 bij bijna 6 meter), voor de rest komt er niet zoveel bijzonders, lekker kindvriendelijk kunnen ze lekker met driewieler en trekker buiten fietsen. moeten alleen idd ook nog achter tuinmeubelen aan, vind mp wel een goed idee
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 09 apr 2008 12:31

coupe soleil schreef:Há, wil je mij als klant? :)

Ligt er aan hoeveel je biedt :lol:

The Menace
Mineur
Mineur

Berichtdoor The Menace » 09 apr 2008 12:33

liefie schreef:wij hebben een hele grote hoekbank die is nu 2 maanden oud en zijn al 4 kussens vervangen omdat er draden uitsteken (slecht afgewerkt) Net kwam er weer een man van de zaak waar wij die bank gekocht hebben en ben even flink boos geworden!
Nu heeft hij overal foto's van gemaakt en hij gaat het gelijk bespreken op de zaak. Ben erg benieuwd wat eruit komt. Dan koop je ''kwaliteit'' en dan zo maar zeer waarschijnlijk krijgen we een hele nieuwe bank of anders geld terug (wil ik zelf niet want dit is onze droom bank)

Je moet ook geen bank bij Leen Bakker kopen...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 apr 2008 12:34

Galateia schreef:
AikonGirl schreef:Laatst één tuinstoel voor E160,- gekocht.

:shock:

daar kun je 2 tassen vol kleren voor kopen in de uitverkoop/sample sale/whatever :mrgreen:

daar kun je zelfs een tweedehans stoel voor kopen!!!

Heb je nog eens wat aan en je kunt je daarop nog eens verplaatsen. :mrgreen:

Terug naar “Archief”