kwebbel schreef:Wij moeten tegenwoordig onze eigen kleding aan.. vind ik echt super onhygiënisch en bovendien kennen de bewoners de zusters niet (meer)! Ach ja.. het is toch doorgegaan.. nu zoek ik GEWOON normale polo of t-shirts!!! Ik ben al bij de Hema, Wibra, Zeeman, Vögele geweest maar het zijn allemaal dunne dingen met tekorte mouwen.
Ik zoek gewoon gewone t-shirts of polo's met mouwen tot aan de elleboog zeg maar en dan niet getailleerd maar rechttoe-rechtaan zeg maar![]()
waar o waar kan ik die vinden ???![]()
Vervelend dat je in eigen kleding moet, dat is echt niet fijn. Waar laat je de telefoon, pieper, pen, papier enz. Echt waardeloos. Wij lopen alleen met speciale dagen in het burger, maar dan heb ik tijdens het wassen nog wel een uniform aan. Wij krijgen alleen een uniform en moeten wel voor een eigen rok/ broek zorgen maar dat is nog wel te doen.
Als ik jou was zou ik geen shirts halen bij de hema wibra enz.
Na een aantal keer (heet) wassen zit er geen model meer in en ze worden er zeker niet mooier van. Ik zou persoonlijk even kijken in de uitverkoop bv bij esprit of jackpot. Daar heb ik ook een paar mooie witte shirts vandaan, lekker hoog gesloten en draagt lekker. En ook belangrijk het blijft netjes na heel veel wassen. En voor weinig geld. 3 shirtjes voor 25 euro.