mening over SRB-avonden

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 09 mei 2003 10:08

oke misschien gaan er verschillende luitjes naar srb avonden omdat ze graag een vriend of vriendin zouden willen hebben, ik denk dat deze avonden daar ook wel een klein beetje voor georganiseerd worden en daarbij hoor je ook goeie onderwerpen.
Ik ben er zelf nog nooit geweest omdat ik het zo en zo niet boeiend vind, zoiets als Gorinchem ging ik wel heen, maar dat is ook net een keuringshal, maar aan de andere kant met een zooi vrienden heel gezellig.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 09 mei 2003 11:08

Ikke21 schreef:oke misschien gaan er verschillende luitjes naar srb avonden omdat ze graag een vriend of vriendin zouden willen hebben, ik denk dat deze avonden daar ook wel een klein beetje voor georganiseerd worden en daarbij hoor je ook goeie onderwerpen.
Ik ben er zelf nog nooit geweest omdat ik het zo en zo niet boeiend vind, zoiets als Gorinchem ging ik wel heen, maar dat is ook net een keuringshal, maar aan de andere kant met een zooi vrienden heel gezellig.

he?? en in een andere topic zit je te schelden op refocafe's??? Terwijl je er zelf ook heen ging/gaat?

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 09 mei 2003 11:09

Gorinchem is geen refo CAFE....Gorinchem is een hotel waar jongelui elkaar ontmoeten

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 09 mei 2003 11:12

Ikke21 schreef:Gorinchem is geen refo CAFE....Gorinchem is een hotel waar jongelui elkaar ontmoeten

Vogges mij is geen enkel refocafe een echt cafe....
Hotel Gorinchem hoort echt wel bij de refocafe's hoor...duussseeee....

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 09 mei 2003 11:14

bij mij valt het niet onder een cafe maar oke.....maar heb je gelezen wat ik er achter heb gezet....als ik er een keer ben geweest wil het nog niet zeggen dat ik het er leuk vond.

DGRA
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor DGRA » 09 mei 2003 11:50

Hoi,

Mijn mening is - ik ben er nooit geweest - dat het principe goed is, maar dat het vanwege het terecht genoemde koppelgehalte helaas niet zinnig meer te noemen is. Ik ken luitjes die er heen gaan om een vriend te krijgen, de rest boeit hen niet zo. Heel jammmer. Dus maak er een koppelavond van.

DGRA 8)

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 09 mei 2003 11:53

oke als je er alleen om die reden heengaat dan kan je inderdaad beter niet gaan, want dan leer je voor de rest nog niks!!

Terug naar “Archief”