zomervakantie 2008

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

australiafreak
Luitenant
Luitenant
Berichten: 516
Lid geworden op: 21 jul 2006 22:41

Berichtdoor australiafreak » 20 jan 2008 21:44

west-amerika is een dikke aanrader!!! Maar 3 weken is wel kort als je echt veel daar wil zien. Grote afstanden allemaal!
Dear Jesus, I have a problem, it's me...
Dear Child, I have the answer, it's Me!

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 21 jan 2008 07:27

Wij zijn afgelopen zomer naar Karpathos geweest als stel met een groep en dat is super goed bevallen! Hebben er 5 hele goede vrienden aan overgehouden die een uur of bijna 2 uur verder op wonen en die zien we nu nog steeds elke week en zeker om de week.
Dus het kan wel als stel mee met een reis. WIj willen van de zomer naar een mooi zonnig warm eiland weten alleen nog niet welke.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 21 jan 2008 11:17

Voor de zomervakantie heb ik nog geen plannen - en mijn vriendinnetje ook niet. Dat komt o.a. door het feit dat ik misschien stage loop in de zomer. :-( Overigens: ik ga in februari wel naar Oostenrijk een weekje. En ik denk ook wel dat we in de zomer een weekje of twee weggaan.

Gebruikersavatar
Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1171
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:27
Locatie: ijsselmuiden/utrecht

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 21 jan 2008 11:52

Ik heb nog helemaal geen plannen. Ik denk dat ik vooral veel ga werken, en misschien naar flevo :) Verder lijkt het me wel leuk om weer eens op vakantie te gaan, dus wie weet :D

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23687
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Berichtdoor Marnix » 21 jan 2008 13:44

Nog geen concrete plannen, waarschijnlijk buiten het hoogseizoen.... Italiaanse Alpen / Dolemieten en / of Toscane lijken momenteel een goede kans te maken :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Flappie
Kapitein
Kapitein
Berichten: 829
Lid geworden op: 11 feb 2004 00:12
Locatie: London (UK)
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 21 jan 2008 13:48

Ik ben er nog niet helemaal uit. Eerst 5 maanden naar Londen straks, dan komt ik eind juni terug. Dan wil ik óf backpacken van Nairobi naar Kaapstad óf van Lima naar Sao Paolo. Hangt een beetje van tijd en kosten af. Een uitwijk mogelijkheid is altijd nog wat weekjes Kansas City en daar een beetje rondreizen.
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

rafaell

Berichtdoor rafaell » 21 jan 2008 15:14

Hippieblijhoofd schreef:Ik heb nog helemaal geen plannen. Ik denk dat ik vooral veel ga werken, en misschien naar flevo :) Verder lijkt het me wel leuk om weer eens op vakantie te gaan, dus wie weet :D


Jij gaat naar Flevo idd. Ik ga werken tot het begin van de eerstejaarsdagen en naar Flevo, een kinderkamp leiden en naar de ZoCo als deze niet tegelijk met kamp valt.

Gebruikersavatar
Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1171
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:27
Locatie: ijsselmuiden/utrecht

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 21 jan 2008 15:16

rafaell schreef:
Hippieblijhoofd schreef:Ik heb nog helemaal geen plannen. Ik denk dat ik vooral veel ga werken, en misschien naar flevo :) Verder lijkt het me wel leuk om weer eens op vakantie te gaan, dus wie weet :D


Jij gaat naar Flevo idd.

Oh? :roll:
Ik ga werken tot het begin van de eerstejaarsdagen en naar Flevo, een kinderkamp leiden en naar de ZoCo als deze niet tegelijk met kamp valt.


Ohja, naar de ZoCo natuurlijk ook :)


edit: quote werkend gemaakt
Laatst gewijzigd door Hippieblijhoofd op 21 jan 2008 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Berichtdoor *Annette* » 21 jan 2008 16:29

*Annet* schreef:zou met 19-29 meegaan, als je die vakanties leuk vind. Mijn laatste Danielkamp was ook in de wat oudere leeftijdsgroep, was geweldig, na al die jaren nog goede herinneringen aan.

Ben 1 keer met Amicitia meegeweest, dit was ook geweldig. Ik spreek nu al wel over een aantal jaar geleden maar het staat me nog goed in herinnering.

Ik heb zelf ook zoiets van omdat ik me nogal snel aan jongeren kan ergeren, is het miss beter om met n oudere groep mee te gaan. Maar vind het leeftijdsverschil best wel groot 19-29. Maar kan altijd wel goed met ouderen opschieten, dusja waar maak ik me dan nog druk over :wink:. Zal nog ns ff goed de kampgids doorspeuren.....
Wat de toekomst brengen moge........

Lida
Verkenner
Verkenner
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:47

Berichtdoor Lida » 21 jan 2008 16:34

Blijft dit jaar gezellig met zus, zwager en hun vier kids en vriend, lekker 2 weken in ons kikkerlandje!
Park mét groot overdekt zwembad, dus dat komt helemaal goed! 8)

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 21 jan 2008 16:50

*Annette* schreef:
*Annet* schreef:zou met 19-29 meegaan, als je die vakanties leuk vind. Mijn laatste Danielkamp was ook in de wat oudere leeftijdsgroep, was geweldig, na al die jaren nog goede herinneringen aan.

Ben 1 keer met Amicitia meegeweest, dit was ook geweldig. Ik spreek nu al wel over een aantal jaar geleden maar het staat me nog goed in herinnering.

Ik heb zelf ook zoiets van omdat ik me nogal snel aan jongeren kan ergeren, is het miss beter om met n oudere groep mee te gaan. Maar vind het leeftijdsverschil best wel groot 19-29. Maar kan altijd wel goed met ouderen opschieten, dusja waar maak ik me dan nog druk over :wink:. Zal nog ns ff goed de kampgids doorspeuren.....


Er was toch ook een categorie 18-25 ofzo? Dat heb ik twee keer gedaan en beviel prima.

Gebruikersavatar
Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1281
Lid geworden op: 05 jun 2006 00:14
Locatie: Amersfoort-Centrum
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 21 jan 2008 16:53

Met een beetje mazzel Amerika, anders wordt het kiezen tussen Tsjechië of Zuid-Frankrijk/Spanje.

Dus als het aan mij ligt: Amerika 8)
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Edelweiss
Verkenner
Verkenner
Berichten: 49
Lid geworden op: 18 feb 2006 19:31
Locatie: Gouda
Contacteer:

Berichtdoor Edelweiss » 21 jan 2008 17:42

Edelweiss geht in die Schweiz 8)

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8215
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 jan 2008 17:59

Abdijbiertje om 1:00 schreef:Dus als het aan mij ligt: Amerika 8)

Wat trekt je aan Amerika?

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Berichtdoor *Annette* » 21 jan 2008 18:18

Haai schreef:
*Annette* schreef:
*Annet* schreef:zou met 19-29 meegaan, als je die vakanties leuk vind. Mijn laatste Danielkamp was ook in de wat oudere leeftijdsgroep, was geweldig, na al die jaren nog goede herinneringen aan.

Ben 1 keer met Amicitia meegeweest, dit was ook geweldig. Ik spreek nu al wel over een aantal jaar geleden maar het staat me nog goed in herinnering.

Ik heb zelf ook zoiets van omdat ik me nogal snel aan jongeren kan ergeren, is het miss beter om met n oudere groep mee te gaan. Maar vind het leeftijdsverschil best wel groot 19-29. Maar kan altijd wel goed met ouderen opschieten, dusja waar maak ik me dan nog druk over :wink:. Zal nog ns ff goed de kampgids doorspeuren.....


Er was toch ook een categorie 18-25 ofzo? Dat heb ik twee keer gedaan en beviel prima.

Klopt, maar nu hebben ze 18-25 en 20-29 hebben ze samengevoegd. En is het 19-29 geworden. Gaat zich vanavond over de kampfolder buigen :P..... Zijn er hier trouwens nog meer mensen die met n Daniëlkamp meegaan??
Wat de toekomst brengen moge........


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten