Moderator: Moderafo's
joris schreef:wat is er mis met de kerkdiensten? als mensen daar geen zin in hebben?wordt daar wel eens naar gekeken? Worden mensen geraakt odor het evangelie? vertrekken ze met een gevoel als de emausgangers hadden? Was ons hart niet brandende in ons?niet gelijk in de verdediging schieten, maar probeer eens eerlijk te kijken anar de diensten die jij meemaakt?
paprikameisje2 schreef:joris schreef:wat is er mis met de kerkdiensten? als mensen daar geen zin in hebben?wordt daar wel eens naar gekeken? Worden mensen geraakt odor het evangelie? vertrekken ze met een gevoel als de emausgangers hadden? Was ons hart niet brandende in ons?niet gelijk in de verdediging schieten, maar probeer eens eerlijk te kijken anar de diensten die jij meemaakt?
tegen wei bedoel je dit??? tegen mij?/
Ikke21 schreef:als je het verschil tussen een cafe en bij iemand thuis niet eens meer ziet, sorry hoor, maar gaat het dan wel goed? Als ik hier een cafe in loop dat bonk je weg van de harde muziek, zulke muziek draai ik thuis niet hoor!! en zo kan ik nog veel meer verschillen op noemen maar ik neem aan dat iedereen die zelf ook wel weet....
Je gaat eerst naar de kerk, zingt daar vervolgens psalmen/liederen tot Gods eer en uit de kerk heb je het allemaal wel gehad en ga je gezellig je vrienden opzoeken in het cafe, wees eerlijk dit klopt toch niet?!!
Ikke21 schreef:als je het verschil tussen een cafe en bij iemand thuis niet eens meer ziet, sorry hoor, maar gaat het dan wel goed? Als ik hier een cafe in loop dat bonk je weg van de harde muziek, zulke muziek draai ik thuis niet hoor!! en zo kan ik nog veel meer verschillen op noemen maar ik neem aan dat iedereen die zelf ook wel weet....
Je gaat eerst naar de kerk, zingt daar vervolgens psalmen/liederen tot Gods eer en uit de kerk heb je het allemaal wel gehad en ga je gezellig je vrienden opzoeken in het cafe, wees eerlijk dit klopt toch niet?!!
RieBo schreef:Ikke21 schreef:als je het verschil tussen een cafe en bij iemand thuis niet eens meer ziet, sorry hoor, maar gaat het dan wel goed? Als ik hier een cafe in loop dat bonk je weg van de harde muziek, zulke muziek draai ik thuis niet hoor!! en zo kan ik nog veel meer verschillen op noemen maar ik neem aan dat iedereen die zelf ook wel weet....
Verder zet je iemand aan het werk op zondag, en ben je aan het kopen en verkopen op de zondag.
joris schreef:paprikameisje2 schreef:joris schreef:wat is er mis met de kerkdiensten? als mensen daar geen zin in hebben?wordt daar wel eens naar gekeken? Worden mensen geraakt odor het evangelie? vertrekken ze met een gevoel als de emausgangers hadden? Was ons hart niet brandende in ons?niet gelijk in de verdediging schieten, maar probeer eens eerlijk te kijken anar de diensten die jij meemaakt?
tegen wei bedoel je dit??? tegen mij?/
tegen iedereen. HEt gaat er namelijk volgens mij niet om te kijken langs wel randje we mogen lopen, zie mijn eerdere reactie en die van Tears, maar het gaat erom hoe het komt dat wij niet warm lopen voor God en de erediensten!
paprikameisje2 schreef:nou en, ik hoor allemaal reacties die tegen zijn op een cafe, wat is het verscil dat je thuis of bij iemand anders gaat zitten koffie drinken, lekker kletsen over de afgelpen week, over de kidneren, lang leve de zondag, lekker vrij dagje. gezellig koffiedrinken. Nou en de preek dan, die wordt nu toch net zo erg vergete dan als je in het caffee gaat zitten, alleen de ssituatie is wat anders
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten