AikonGirl schreef:MissF schreef:Lalage schreef:MissF schreef: (of het beter is, daar zijn vraagtekens over trouwens).
Hoe kom je daar nou bij?
Ik las er pas ergens een stuk over. Over de vraag of borstvoeding beter is als flesvoeding. Voor de gezondheid van een kind. Daardoor kom ik daar bij. Maar ik heb me er te weinig in verdiept, omdat ik er niet mee te maken heb.
Blijkt inderdaad dat je je er te weinig in hebt verdiept, want het klopt niet wat je zegt.
Ik moet eerlijk zeggen dat je reactie heel erg bot is. En vervelend. Ik vind het erg irritant! Als ik zeg dat ik dat in een artikel heb gelezen, dan IS dat zo. En dan ben jij de laatste die mag zeggen dat het niet zo is. Ik zeg helemaal niet dat IK dat vind, ik zeg dat ik dat ergens heb gelezen.
Ik zou het heel prettig vinden als je je berichten iets meer nuanceerd, zodat ik niet het gevoel hoef te krijgen dat ik niet meer mag zeggen wat ik feitelijk heb gedaan of gelezen. Thnx!
Ontopic: Van de week vroegen mijn collega's of ik moedergevoelens had. Ze keken heel verbaasd toen ik zei dat dat zo is. Zij snappen totaal niet hoe dat kan als je 21 bent. Wel apart, blijkbaar hebben moedergevoelens wel iets te maken met wat je gewend bent. Zij zijn bijv totaal niet gewend om op de 21e te trouwen, maar op je 35e, en te trouwen omdat je kinderen wilt.