André schreef:Hij komt meestal het weekend erna.jaccootje85 schreef:Machiavelli schreef:I'll be there.
Dan wordt t wel es tijd voor een voorstelrondje. kWil nu wel eens weten wie er achter deze naam zit
Das handig

Moderator: Moderafo's
Heel bijdehand Andre, dat is welgeteld één keer voorgekomen.André schreef:Hij komt meestal het weekend erna.jaccootje85 schreef:Machiavelli schreef:I'll be there.
Dan wordt t wel es tijd voor een voorstelrondje. kWil nu wel eens weten wie er achter deze naam zit
Machiavelli schreef:Heel bijdehand Andre, dat is welgeteld één keer voorgekomen.André schreef:Hij komt meestal het weekend erna.jaccootje85 schreef:Machiavelli schreef:I'll be there.
En Jacootje, de nieuwsgierigheid is wederzijds, al besef ik plotseling dat ik jouw nick vreselijk vind.
Jacootje. Verkleinnamen vind ik uberhaupt vreselijk, zeker met een degelijke refonaam als de jouwe. Daarnaast vind ik jaartallen in nicks not done.jaccootje85 schreef:Wat is er zo vreselijk aan mijn nick??haha
Machiavelli schreef:Jacootje. Verkleinnamen vind ik uberhaupt vreselijk, zeker met een degelijke refonaam als de jouwe. Daarnaast vind ik jaartallen in nicks not done.jaccootje85 schreef:Wat is er zo vreselijk aan mijn nick??haha
Maar wees gerust, de graad van perfectie die ik haal wordt slechts zelden door anderen behaald.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten