sela schreef:zakelijk aanpakken, zo dunkt me.
op het kwartier tijden noteren en dat tegen elkaar wegstrepen en de balans elke keer bijhouden zodat verschillen duidelijk zijn en bijsturing op basis van feiten mogelijk.
verder eens met hbh misschien..
Heb ik gedaan, niet op het kwartier maar op het uur genoteerd, maar ook zo l*llig om dat lijstje onder dr neus te duwen

En bijsturing op basis van feiten... Jammer toch dat jullie haar niet kennen
'Verder eens met hbh', maar waarom misschien Sela? Ik kan best tegen kritiek hoor dus gooi het er maar uit....
En HBH, ik verwijs je voorlopig even naar de post van Smurffie, zij heeft er ook al wat mee te maken gehad en heeft het mijns inziens perfect verwoord.. Blijf je dan nog bij die mening dan kan ik constateren dat je wat nuchterder en makkelijker bent dan ik en hoop ik dat ik jou mag aannemen als mijn volgende oppas maar je krijgt er geen 20 euro voor want ik ga lekker heel de dag shoppen dan en stuur af en toe wel een sms je hoe leuk ik het heb terwijl jij die jong onder controle probeert te houden

Gekheid natuurlijk, ik snap best dat je zo denkt, het is ook lastig te begrijpen als je er zelf niet mee te maken hebt. Ik zou ook zo denken als het een paar keer voor was gekomen dat ze ging shoppen. Het is af en toe ook best lekker om zo zonder kinderen weg te zijn maar als het structureel word terwijl je jezelf uit de naad werkt en jezelf eigenlijk geen tijd gunt om te gaan winkelen dan gaat dat toch wel frustrerend werken. Over het algemeen ben ik echt geen zeikerd en pas ik met alle liefde op haar kinderen maar dit gaat gewoon de spuigaten uit lopen, snappie?
@ Annet, ja meid, je heb gelijk maar het blijft de vrouw van je broer hee, en de moeder van je neefjes en de tante van je kinderen, dat is het verhaal, geen ruzie willen hebben, want daar schiet je helemaal niks mee op.