Moderator: Moderafo's
Debor@ schreef:Precies, lekker kortliefie schreef:wij zetten der gewoon Wij gaan trouwen!!!!
en gewoon onze voor en achternamen
Jo'tje schreef:Als mijn ouders de boel gingen betalen zou ik er nog wel eens over na willen denken
jaccootje85 schreef:Ik vind t persoonlijk altijd wel heel mooi staan, die doopnamen op de kaart. tGeeft iets weer over jullie als a.s. bruidspaar... je kunt zelfs uit een lettertype al opmaken hoe iemand ongeveer is... best leuk om dat te zien. Ik hou er wel van om doopnamen met lettertype te combineren en dan te kijken hoe iemand is.
Marnix schreef:jaccootje85 schreef:Ik vind t persoonlijk altijd wel heel mooi staan, die doopnamen op de kaart. tGeeft iets weer over jullie als a.s. bruidspaar... je kunt zelfs uit een lettertype al opmaken hoe iemand ongeveer is... best leuk om dat te zien. Ik hou er wel van om doopnamen met lettertype te combineren en dan te kijken hoe iemand is.
Wat zegt een doopnaam dan over mij? Volgens mij helemaal niks hoor. Bovendien heet iemand voor mij gewoon zoals zijn/haar roepnaam is. Stel, iemand heet Nel en de doopnaam is Neeltje Jacoba.... Dan zegt Nel me tien keer zoveel dan Neeltje Jacoba.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 31 gasten