sela schreef:als mensen informeren naar m'n beroep [kunstenaar]: 'hoe is het met je hobby?'

of: 'Werk? Tekenen is toch geen wérk?'

Moderator: Moderafo's
Nog erger, erachter aan: 'En wanneer zoek je nou eens een èchte baan?'sela schreef:als mensen informeren naar m'n beroep [kunstenaar]: 'hoe is het met je hobby?'
Hehe, als jij dat tegen mij zegt, dan zeg ik, leuk, maar ik schiet betersmArtjan schreef:Als ik in een eerste gesprek tegen een meisje zeg dat ik op een schietvereniging zit en dat ik regelmatig online schietspellen speel dan zie ik vaak dat er raar gekeken wordt en dat ze vervolgens een beetje terugkrabbelen, ondanks herhaaldelijke pogingen om te vertellen dat een schietvereniging juist NIET agressief is ingesteld etc... :S
Lalage schreef:rosalie83 schreef:Ik sluit me graag aan bij wat rafaell zei: mensen die je niet aankijken als je met ze praat, dat is een afknapper!
Ik heb 't inmiddels aardig geleerd, maar 't gaat niet altijd vanzelf... Vooral als ik kritiek van iemand krijg, kijk ik liever een andere kant op.
rafaell schreef:Lalage schreef:rosalie83 schreef:Ik sluit me graag aan bij wat rafaell zei: mensen die je niet aankijken als je met ze praat, dat is een afknapper!
Ik heb 't inmiddels aardig geleerd, maar 't gaat niet altijd vanzelf... Vooral als ik kritiek van iemand krijg, kijk ik liever een andere kant op.
Maar om op je eerste date nu ook direct forse kritiek op de ander te gaan spuien
Lalage schreef:Mensen reageren soms wel raar als ik vertel dat ik wiskunde heb gestudeerd.
Ik denk dat ik dan héél gedetailleerd over een hobby van mij zou gaan vertellensela schreef:als mensen informeren naar m'n beroep [kunstenaar]: 'hoe is het met je hobby?'
Lalage schreef:haha parsifal: heb je het nu over een potentiele relatie of over mensen in het algemeen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten