Relaties met de collegas op de werkvloer

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 16 jul 2007 19:26

Debor@ schreef:Bij een milieuadviesbureau in Delluft. Enne Smurff, meer dan de helft van de mannen heeft lang haar 8)

Als ik met mijn studie Psychologie klaar ben he, is er dan iets nuttigs te doen voor mij, daaro? ::))

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 16 jul 2007 19:36

Euhhm... vast wel! ;)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 jul 2007 19:45

Debor@ schreef:Bij een milieuadviesbureau in Delluft. Enne Smurff, meer dan de helft van de mannen heeft lang haar 8)

ok, dan ga ik daar maar niet werken, veel te verleidelijk.

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 16 jul 2007 19:48

Welnee, 't milieu boven alles, de rest is bijzaak 8) ;)

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 16 jul 2007 19:52

Debor@ schreef:Euhhm... vast wel! ;)

't Duurt nog wel ff hoor, maar het is een blij vooruitzicht dat mij streelt, om tussen langharige mannen te mogen werken 8)

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 16 jul 2007 19:58

Je hebt zo wel een geweldige stok achter de deur, die studie van jou kàn niet misgaan ;).

Om maar even ontopic te blijven, leuke collega's verhogen wel de arbeidsvreugde. Echt wel 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 16 jul 2007 20:33

WRRRRRAUW! :mrgreen:

Ik hou het in m'n achterhoofd.. 8)

Overigens heb ik een geweldige baas, met een overheersend gevoel voor humor :P M'n andere collega's zijn wel cool ook, waaronder zuslief op zaterdag. Zie ik die ook nog eens 8)

Rule
Mineur
Mineur

Berichtdoor Rule » 16 jul 2007 20:55

Smurffie schreef:Overigens heb ik een geweldige baas, met een overheersend gevoel voor humor :P

Is dat toevallig de "Voor jou, vriend, mag je er maar liefst acht.", "Nog iets extras voor bij de koffie?", "VIER BRODEN VOOR MAAR 3 EURO, JA-JA-JA, ALLEEN HIERRRRR"-kerel die je soms in de verte al kan horen? Moet zeggen dat ik hem altijd HET voorbeeld vind van hoe een marktkoopman hoort te zijn. Echt het cliché-beeld, maar weet het allemaal wel lollig te houden.
Slow chat, take it easy
Slow chat, take it easy.
I'm in the mood, the topic is right,
Move to the keyboard, we can type all night.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 16 jul 2007 21:00

Rule schreef:
Smurffie schreef:Overigens heb ik een geweldige baas, met een overheersend gevoel voor humor :P

Is dat toevallig de "Voor jou, vriend, mag je er maar liefst acht.", "Nog iets extras voor bij de koffie?", "VIER BRODEN VOOR MAAR 3 EURO, JA-JA-JA, ALLEEN HIERRRRR"-kerel die je soms in de verte al kan horen? Moet zeggen dat ik hem altijd HET voorbeeld vind van hoe een marktkoopman hoort te zijn. Echt het cliché-beeld, maar weet het allemaal wel lollig te houden.

Idd :mrgreen:

En als ik een foutje maakt, zegt hij tegen de betreffende klant: ''Sorry voor het personeel hoor, ik krijg subsidi van de overheid''. Of als een klant een appeltaart bestelt; ''Hebbie daar wel genoeg aan? Hij is maar voor 2 personen hoor''. Of als ze 40 koeken bestellen: ''Nu nog iets voor 't tweede bakkie?'' Of als mensen stokbrood bestellen en vragen of ie vers is: ''Als tie droog is, gewoon schuin afsnijden en in 't water zetten''.

En als het plenst van de regen en mensen schieten snel bij ons onder de luifel, roept ie: ''Schuilen een euro!!!''
8)

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 16 jul 2007 21:40

Smurffie schreef:Of als mensen stokbrood bestellen en vragen of ie vers is: ''Als tie droog is, gewoon schuin afsnijden en in 't water zetten''.

hysterisch-smile
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Rule
Mineur
Mineur

Berichtdoor Rule » 16 jul 2007 22:03

Harm-J schreef:
Smurffie schreef:Of als mensen stokbrood bestellen en vragen of ie vers is: ''Als tie droog is, gewoon schuin afsnijden en in 't water zetten''.

hysterisch-smile

Prachtig. :mrgreen: Zou bijna weer een stokbrood willen kopen om die vraag te kunnen stellen.
Slow chat, take it easy
Slow chat, take it easy.
I'm in the mood, the topic is right,
Move to the keyboard, we can type all night.

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 16 jul 2007 22:14

geweldig!! :D dat is fijn om over zo'n markt te sjouwen met dat soort lui achter de kramen
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 16 jul 2007 22:26

spacy schreef:geweldig!! :D dat is fijn om over zo'n markt te sjouwen met dat soort lui achter de kramen

Ja, hij heeft ook echt àltijd een antwoord klaar. Er zijn natuurlijk ook heel bijdehandte klanten, maar hij staat zeer zelden met een bek vol tanden. Ghe..ik kan echt talloze hilarische situaties noemen. Nog ééntje dan:

Voor de kraam staan twee klanten, waarvan één een jonge vrouw (vaste klant op vrijdag, joviaal mens) met een kinderwagen en een dame van middelbare leeftijd. Ik ben op dat moment bezig met de jongere dame en hij met de andere vrouw. Op een gegeven moment vraagt zijn klant een tasje en er meteen achteraan: ''Of kom je het thuisbrengen?''. Heel rap antwoordde de baas, wijzend naar de kinderwagen van de klant waar ik mee bezig was: ''Nee mevrouw, dàt doe ik niet meer, moet je eens kijken wat er van komt!''

:mrgreen:

Je moet wel aanvoelen wat je kunt zeggen en wat niet. In dit geval was het een vaste klant, heel tof mens, dan kan dat :wink:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 16 jul 2007 22:27

Ik zeg Smurff, tijd voor een nieuwe foto van onze held.. :mrgreen:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 16 jul 2007 22:28

Ik zou me rot lachen de hele dag met zo'n baas :mrgreen:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”