hoe weet ik het nu ?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: hoe weet ik het nu ?

Berichtdoor Marnix » 16 apr 2007 22:31

jamillah schreef:
denon schreef:Klinkt misschien stom maar hoe merk ik nu of een meisje gek op mij is ?
Op een of andere manier vang ik die signalen niet op , en als ik ze al opvang is het meestal te laat.
Zelf laat ik ook niet snel merken wat ik denk/voel , is ook niet goed maar ja , negatieve ervaringen in het verleden hebben mij voorzichtiger gemaakt.

Als een meisje oogkontakt maakt en bij je in de buurt blijft kun je er misschien van uitgaan dat er enig interesse is. Maar door oogcontact maken word je niet verliefd, tenminste ik niet. Dus als er een gesprek plaatsvind en het is gezellig vraag haar dan uit eten of mee naar het strand, dan kun je zelf uit gaan vinden of er van verliefdheid sprake is.

En als ze nou "hard to get" speelt? ;)

Nee eerlijk, misschien is het wel het beste het gewoon te vragen... en als je het moeilijk vindt om het te zeggen, stuur een brief of desnoods een email. Het is niet makkelijk, even doorbijten, maar als het wat wordt weet ik zeker dat je er achteraf geen spijt van hebt :)

Als beiden niks doen gebeurt er ook niks. Wil je dat risico lopen? Kans dat je daar dan nog flink spijt van krijgt.

Succes.

En o ja, boven al: Bidt. Leg het maar aan God voor, vraag Hem naar zijn weg, wijsheid om de goede dingen te doen, en als je wat gaat doen kracht om dat te doen. Kan je wel gebruiken. En helpt enorm.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 apr 2007 23:20

Als je een brief schrijft is ook gelijk weer zo'n issue, dat zou ik alleen maar doen als ik al redelijk intensief contact met iemand zou hebben.

Ik ben het hier eigenlijk wel met jamillah eens. Je merkt vanzelf wel wanneer iemand een beetje interesse toont en het op z'n minst leuk vind om in je buurt te zijn. Oogcontact, gesprekken, andere kleine dingen.. als je het gelijk zou kunnen checken was het ook geen leuk en spannend spel meer he. :)

denon
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor denon » 27 apr 2007 20:26

q
Laatst gewijzigd door denon op 06 okt 2009 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.

denon
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor denon » 10 mei 2007 09:56

:cry:
Laatst gewijzigd door denon op 06 okt 2009 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 mei 2007 10:07

Haha, let maar op, dat komt allemaal vanzelf wel. Als ze een beetje op mij lijkt wel iig. Ik moest namelijk ook niets hebben van armen om me heen en 'klef' gedoe, misschien zij ook niet? Niet gelijk, niet teveel. Good luck :wink:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 10 mei 2007 10:21

Ga niet te snel is mijn advies. Als je jou tempo aan blijft houden, dan heb je kans dat je te hard loopt voor haar. Dat kan dan ook weer zijn gevolgen hebben.
Als je het moeilijk vind om het tempo te bepalen, dan is het misschien goed om te vragen of ze het erg vind dat je ja arm om haar heen slaat.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

denon
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor denon » 10 mei 2007 13:29

we
Laatst gewijzigd door denon op 06 okt 2009 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mei 2007 13:54

Weet ze al dat je haar leuk vindt?

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 10 mei 2007 14:06

Dat lijkt me op zich wel handig ja ;)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 10 mei 2007 15:19

Smurffie schreef:Haha, let maar op, dat komt allemaal vanzelf wel. Als ze een beetje op mij lijkt wel iig. Ik moest namelijk ook niets hebben van armen om me heen en 'klef' gedoe, misschien zij ook niet? Niet gelijk, niet teveel. Good luck :wink:

Op de BBQ-meeting anders niks van gemerkt :roll:

Denon, gewoon als je denkt dat je genoeg subtiel al wat hebt duidelijk gemaakt zodat je haar niet totaal overdondert, eerlijk zeggen dat je haar heel leuk vindt en er wel toekomstmuziek in ziet? ff doorbijten, maar als ze het ook wel ziet zitten ben je blij dat je het hebt gezegd en heb je er geen spijt van.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mei 2007 15:23

Marnix schreef:
Smurffie schreef:Haha, let maar op, dat komt allemaal vanzelf wel. Als ze een beetje op mij lijkt wel iig. Ik moest namelijk ook niets hebben van armen om me heen en 'klef' gedoe, misschien zij ook niet? Niet gelijk, niet teveel. Good luck :wink:

Toen was ze vast dronken.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 mei 2007 15:27

Aragorn schreef:
Marnix schreef:

Het verschil was dat ik niet verliefd was én geen relatie wilde. Op het moment dat ik weet dat iemand me echt leuk vind, houd ik afstand. Eigenlijk vind ik het soort van eng dan. Ik knuffel iedereen zonder problemen, totdat er iets als een relatie inzit.

Bertus87
Mineur
Mineur

Berichtdoor Bertus87 » 10 mei 2007 17:25

Ik ben het gansch en al met Dreamster eensch. Gewoon zelf erachter aan zitten, en overigens is het niet gelijk zo dat als een meisje positief op een strandwandeling reageert, dat het al helemaal goed zit.

"Gewoon opbouwen" zei eens een wijs iemand ;)
" O, Lord we need forgiveness, we've wandered far away "

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 10 mei 2007 17:41

Smurffie schreef:
Aragorn schreef:
Marnix schreef:

Het verschil was dat ik niet verliefd was én geen relatie wilde. Op het moment dat ik weet dat iemand me echt leuk vind, houd ik afstand. Eigenlijk vind ik het soort van eng dan. Ik knuffel iedereen zonder problemen, totdat er iets als een relatie inzit.

Ghe, wel handig wanneer een jongen wil weten of je verliefd op hem bent.. zodra je knuffelt wordt het niets :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 mei 2007 17:50

Hippieblijhoofd schreef:
Smurffie schreef:
Aragorn schreef:
Marnix schreef:

Ghe, wel handig wanneer een jongen wil weten of je verliefd op hem bent.. zodra je knuffelt wordt het niets :mrgreen:

Eh, da's ook niet helemaal waar, want pas kwam de overbuurjongen een cadeautje brengen en toen gaf ik 'm ook spontaan een knuffel. Maar gewoon om te bedanken ja 8) Laten we het er maar op houden dat ik gewoon onvoorspelbaar ben c|:)

Terug naar “Archief”