jamillah schreef:denon schreef:Klinkt misschien stom maar hoe merk ik nu of een meisje gek op mij is ?
Op een of andere manier vang ik die signalen niet op , en als ik ze al opvang is het meestal te laat.
Zelf laat ik ook niet snel merken wat ik denk/voel , is ook niet goed maar ja , negatieve ervaringen in het verleden hebben mij voorzichtiger gemaakt.
Als een meisje oogkontakt maakt en bij je in de buurt blijft kun je er misschien van uitgaan dat er enig interesse is. Maar door oogcontact maken word je niet verliefd, tenminste ik niet. Dus als er een gesprek plaatsvind en het is gezellig vraag haar dan uit eten of mee naar het strand, dan kun je zelf uit gaan vinden of er van verliefdheid sprake is.
En als ze nou "hard to get" speelt?

Nee eerlijk, misschien is het wel het beste het gewoon te vragen... en als je het moeilijk vindt om het te zeggen, stuur een brief of desnoods een email. Het is niet makkelijk, even doorbijten, maar als het wat wordt weet ik zeker dat je er achteraf geen spijt van hebt

Als beiden niks doen gebeurt er ook niks. Wil je dat risico lopen? Kans dat je daar dan nog flink spijt van krijgt.
Succes.
En o ja, boven al: Bidt. Leg het maar aan God voor, vraag Hem naar zijn weg, wijsheid om de goede dingen te doen, en als je wat gaat doen kracht om dat te doen. Kan je wel gebruiken. En helpt enorm.