Vindt dit heel supper wat je doet, dit noem ik nu echt naaste liefde

Moderator: Moderafo's
Teuntje schreef:Waar is de vader in dit verhaal?, niet om lulig te doen, maar misschien dat hij ook iets voor haar betekenen, en is er misschien nog verdere familie?
Cisca schreef:@ gevondenzoon
Het zou wel fatsoenlijk zijn om te antwoorden op mijn reactie, in plaats van te doen of hij er niet staat
gevondenzoon schreef:Cisca schreef:@ gevondenzoon
Het zou wel fatsoenlijk zijn om te antwoorden op mijn reactie, in plaats van te doen of hij er niet staat
In de bijbel lees ik iets anders Cisca, en dit had ook niet te maken met het verhaal van Rock-G die met ons zijn zorgen en vragen uit over hoe om te gaan met een meisje van 11 jaar.
Cisca schreef:gevondenzoon schreef:Cisca schreef:@ gevondenzoon
In de bijbel lees ik iets anders Cisca, en dit had ook niet te maken met het verhaal van Rock-G die met ons zijn zorgen en vragen uit over hoe om te gaan met een meisje van 11 jaar.
Dat is geen antwoord op mijn reactie
gevondenzoon schreef:Cisca schreef:gevondenzoon schreef:Cisca schreef:@ gevondenzoon
Dat is geen antwoord op mijn reactie
Ok, dan ga ik je heel expliciet antwoord geven ; Ja, ook in onze kringen komt het voor dat jongens en meisjes moeten trouwen omdat ze zich bezondigd hebben aan seksuele gemeenschap voordat ze in het huwelijk getreden zijn. Toch komt dat vele malen minder voor dan in andere kringen. En feit blijft dat dit niets te maken heeft met dit onderwerp.
gevondenzoon schreef:Overigens moet ik bij deze ook wel een beetje mijn zorgen uiten over Rock-G. Heel goed wat je doet voor dit meiske, maar je gaf te kennen dat je zelf 15 was toen je je maagdelijkheid verloor.
Ik hoop dat je hier ondertussen spijt van hebt en dit idee geenzins op Delya gaat overbrengen.
`Rock-G schreef:Dank u voor alle positieve reacties..wordt er bijna flegen van..![]()
Dacht eigenlijk eh..datk dit voor mezelf moest houden,maar ben blij het op Refoweb gedeelt te hebben.
Dirk schreef:twee gedachten:
- het is goed dat jij je inlaat met dit meisje
- of je echter voor dagen en nachten of permanent voor haar kan zorgen betwijfel ik, en wel om twee redenen:
1) is dat verantwoord, één man met een meisje in een huis? jij bent integer in je handelen, maar er staat ook geschreven in de Bijbel: hoedt u voor de SCHIJN van het kwaad.
2) over een klein aantal jaar komt dat meisje op een leeftijd dat ze verliefd kan worden. De kans op rivaliteit van haar kant ten op zichte van je vriendin is heel groot, juist omdat je haar zoveel geborgenheid, sturing e.d..
Rock-G schreef:gevondenzoon schreef:Overigens moet ik bij deze ook wel een beetje mijn zorgen uiten over Rock-G. Heel goed wat je doet voor dit meiske, maar je gaf te kennen dat je zelf 15 was toen je je maagdelijkheid verloor.
Ik hoop dat je hier ondertussen spijt van hebt en dit idee geenzins op Delya gaat overbrengen.
![]()
![]()
Nu moet je stoppen hoor ! Ik lig dubbel hier.
Luister gevonden vriend, ik sta open voor heel veel dingen, ik probeer zo onbevooroordeelt te leven en alles uit het leven te halen aangezien ik niet zo sterk in reincarnatie geloof en ik dus maar 1 keer leef. Ik was zo stoned als een kanarie die eerste keer, dat was dus dubbel fout van me, maar dat meisje wou door niemand anders als door mij ontmaagd worden, en daar ben je wat extra ontvankelijk voor als je onder invloed van de groene plant bent. Daarnaast begint het mij wat te bevreemden dat elke reactie die je tot nu toe gegeven hebt in relatie stond tot sex en sexuele aangelegenheden, en ik had het hier over mijn relatie tot een 11 jarig meisje die steeds vaker bij mij over de vloer komt, en dat begin ik een beetje een vervelend onderwerp te vinden. Ik probeer voor dat meisje te zorgen, waarom nou iedere keer vragen over sex, dat heeft er toch niets mee te maken wat denk je wel...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten